ja metrin pitkät vaaleat hiukset,siis oikea viikinki ja voin vakuuttaa ettei minusta ole ollut eroni jälkeen (8 v sitten)kiinostuneita lyhyet eikä pitkät naiset,eli oisin mieluummin 170 senttinen tavan hemmo.siis ikuinen yksinäinen ritari vaan en voi itteeni lyhentää ja hiuksista en luovu.ja ikäloppuko lienen 40 ja risat.
joo ma olen 190cm mies
9
1113
Vastaukset
- Todenpuhuja vastoin tahtoaan
Ihan oikeasti et hoksaa?
Sä olet varmaan 99.9% naisista mielestä totaalisen nolo tyyppi jonka kanssa ei kehtaisi näyttäytyä kaupungilla koska olet kuin repäisty huonosta keskiaikaisesta leffasta. Sulle sopiva nainen olisi sellainen jolla on rautapaita päällä ja kirves vyöllä. Ootko nähnyt sellaisia naisia? No et ole ja siksi sä naiseton oletkin.
Leikkaa se letti pois, pistä se vaikka seinälle kehyksiin jos se sulle rakas on. Ota kalju tai lyhyt "karjutukka". Sun ikäryhmäsi naiset (se nainen joka sinusta kiinnostuu on -5v omasta iästäsi.) odottaa mieheltä tiettyjä juttuja, yksi niistä on - niin tylsää kuin se onkin - se että mies on tylsän tavallisen miehekäs ja osoittaa sen myös ulkonäöllään- koska se naisten mielestä henkii tasapainoa.
Älä syytä mua siitä että lääke joka tepsii maistuu pahalta. Tää ei oo mun määritys vaan naisten kollektiivinen päätäntä että Asiat Ovat Näin.- Joe The Scrap
Tavoitella sitä promillen naista ja unohtaa muut 99,9%, he ovat ajanhukkaa.
- keskiajalta
Joe The Scrap kirjoitti:
Tavoitella sitä promillen naista ja unohtaa muut 99,9%, he ovat ajanhukkaa.
aatelin se promillen nainen on etsinnän arvoinen,olkoot vaikka kirveellä varustettu
- Joe The Scrap
keskiajalta kirjoitti:
aatelin se promillen nainen on etsinnän arvoinen,olkoot vaikka kirveellä varustettu
Niin, pikku lisäys vielä, äijä on 67-vuotias ja ainakin You tube-sivuston kommentoijan mielestä kaveri veti vielä viime kuussa keikan täysillä Ateenassa, tässä linkki jura-kaudelta ; ) heh, ei nyt sentään mutta kultaiselta 70-luvulta http://www.youtube.com/watch?v=p9nfVrusSMg&feature=related
- Joe The Scrap
Joe The Scrap kirjoitti:
Niin, pikku lisäys vielä, äijä on 67-vuotias ja ainakin You tube-sivuston kommentoijan mielestä kaveri veti vielä viime kuussa keikan täysillä Ateenassa, tässä linkki jura-kaudelta ; ) heh, ei nyt sentään mutta kultaiselta 70-luvulta http://www.youtube.com/watch?v=p9nfVrusSMg&feature=related
Nythän saatiin uus määritelmä:" Älä syytä mua siitä että lääke joka tepsii maistuu pahalta. Tää ei oo mun määritys vaan naisten kollektiivinen päätäntä että Asiat Ovat Näin. ", elikkä AON-asiat ovat näin, heh ei perkele täytyy mennä kuselle välillä ettei tule housuihin.Ikähän tietysti tekee tepposensa, itse olen 180-senttinen kääpiö ja muistan vielä kun 10-vuotta sitten heilautin tuulen tuivertaman kuontalon käsien heilautuksella kondikseen ; ), heh,nykyään kun yritän samaa niin tuntuu kuin kauhoisin tyhjää, ei silti, kyllä noita haivenia vielä ikäiselleni miehelle riittää, mutta mutta, mitä perhanaa mä tässä sen enempää selitän, itse olen onnekseni löytänyt sen promille-naisen, ehkä olin onnekas kun löysin hänet jo nuoruudessani ja hän näkee läpi tämän rapistuvan habituksen.
- ..........
No en keksi nyt muuta keinoa ku pitkistä hiuksista luopuminen ja mahollisen parran leikkaaminen, minkä jälkeen näyttäsit ehkä 20 vuotta nuoremmalta ja paljon siistimmältä. Saatat olla aika pelottavan näkönen tapaus monen naisen mielestä. Mutta jos et oo hiuksista valmis luopumaan niin ei auta ku odottaa sitte jotain viikinkinaista...
- Metritukkalonti
Mua ei haittais pitkä tukka. Oon ittekin metritukkablondi. Monet vanhemmatkin naiset kävi kuumana mun exään jolla on kans pitkä vaalee tukka. Yksi asia mihin kiinnitän näin sinkkuna huomiota miehiä katsellessa on tukka. Ihan lyhyttukkaiset ei käännä päätä...
- thth
Mullakin on puolen metrin hiukset.Pituuteni 160.Ja olen siisti,saunon joka toinen viikko.Painoni on 90 kg.Ja,naiset ei tykkää.Missä vika naisissa.
Ei toi pahalta kuulosta, päinvastoin. Itse en vaadi mieheltä pituutta, riittää että on pitempi kuin minä (korkokengät jalassa) eli n. 170cm ja päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124