SUOMEN JALKAPALLO

samppaaaaaaaaaaaaaaa

Mennyt aimo harppauksia eteenpäin! Hyvä peli Azereita vastaan...

6

469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH
      HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH

MÄ NAURAN HAHAHAHAH

• futisfani69

azerit ei vastustajana ollu ihan paras mittari

• Make1001

Voitetaan Azerit 2-1, hyvä peli?, älkää nyt viitsikö.

• samppaaaaaaaaaaaaaaa
        Make1001 kirjoitti:

Voitetaan Azerit 2-1, hyvä peli?, älkää nyt viitsikö.

eteenpäin on menty kuin sähköveturi! seuraava fifa ranging jossakin 80-90 välillä ei huono...

• Ämmän kisat vai haave
        samppaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

eteenpäin on menty kuin sähköveturi! seuraava fifa ranging jossakin 80-90 välillä ei huono...

koko potkupallo VAI HUUHKAJAT = PÖLLÖT ! mikähän mahtaa olla valmentajan palkka ?

• X
        Ämmän kisat vai haave kirjoitti:

koko potkupallo VAI HUUHKAJAT = PÖLLÖT ! mikähän mahtaa olla valmentajan palkka ?

palkka on, hyvällä palkalla kompensoidaan jatkuvaa nöyryytetyksi tulemista. Toisaalta jos valmentajalle maksettaisiin tulospalkkausta, voisi hän olla vaikka kiinnostunut duunistaan (eikä siis helposta rahasta) ja valita maajoukkueeseen jotakuta muita kuin 10 vuotta sitten parhaat vuotensa pelanneita, näin voitaisiin vaikka voittaa sellainen jättiläinen kuin Liechtenstein!

Siis hyvänen aika sentään, maassa on about 40 000 asukasta, eikä Suomi pysty sitä voittamaan. Ja kuten Rautiainenkin totesi, ei olisi edes ansainnut voittoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe