Olen ajatellut voiko mäkistarttia tehdä väärin päin, niin että pytty lähtee käyntiin väärin päin. Kaveri oli sanonut se olevan mahdollista 2 tahdilla, mutta nelarissa venttiilit menisi eri järjestyksessä. Kuulema siitä olisi video, en ole varma onko enää, mutta jossain youtubessa. Olis kiva tietää onko joku kokeillut, en usko että kukaan muu kuin suomalainen olisi niin hullu yrittää sitä.
Mäkistartti väärin päin?
4
1083
Vastaukset
- dfthsxryu
kyllä se 2t ainakin onnistuu
Koulussa aikoinaan oli yksi Virtasen Tapsa, sittemmin pärjäsi melko mukavasti rata-ajoissakin meillä ja maailmalla. Tapsa oli viilaillut Soliferiaan parempaan iskuun ja sehän kävi myös väärinpäin.
Tapsa istui kyytiin ja me muut työnnettiin mopoa taaksepäin käyntiin ja Tapsa ajeli sitten takaperin mitä pystyssä pysyi.- Vanha Merkki
..nelitahtisetkin moottorit väärinpäin ainakin vanhat moottorit. Erään traktorin olen nähnyt lähteneen pyörimään takaperin samoin vanhan auton. Molemmat kävivät hauskasti "nakuttamalla" ja samalla työnsivät moottoriöljyä ilmanputsariin!
- jawavaari
lähti ainakin kaverilla 60-luvulla käyntiin väärinpäin.sillä oli kiva peruutella varovasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927