olen ollut vasta muutaman kerran yhdynnässä. kerran luulen saaneeni orgasmin. jätkä hyväili alapäätäni, niin että se tuntui hyvältä, mutta niin hyvältä ettei sitä kestanyt. en kuitenkaan lauennut, oli vain sellainen "tuskainen" olo, halusin että hän lopettaa. samaan aikaan sattui ja tuntui hyvältä, mutta loppua kohden alkoi vain sattumaan enemmän. mitä tämä nyt oli olevinaan?
ja kuinka pystyisin laukeamaan silloin kun hän on sisälläni? toisaalta kyllä se tuntuu ihan hyvältä, mutta en vain kiihotu siitä niin paljon kuin itsetyydytyksestä.
en kestä orgasmia?
4
1208
Vastaukset
- hduso fh
ja ainiin, samaan aikaan alkoi vielä puutua toinen käsi ja jalka. aivan kuin orgasmi olisi olut tulossa, mutta ei sitten tullutkaan, alkoi vaan sattua. miten pystyisin oleen rentona ja saamaan sen orgasmin?
Oletko antanut kenenkään nuolla klitorista ennen yhdyntää,jos saisit orgasmin ensin kielellä niin uskoisin että saisit myös yhdynnässä.
- piupaut
kipu johtuu siitä, että emättimesi lihakset kouristuvat niin voimakkaasti, että tunnet kipua?
Siihen saattaa auttaa luottamus kumppaniin ja sitä kautta rentoutuminen ja yhdyntään tottuminen. Jos kivut jatkuvat, voisit kääntyä asiantuntevan lääkärin puoleen. - female89
minulla oli alussa sama homma. Klitoriksen hierominen tuntui suht hyvältä, mutta melko nopeasti alkoi tuntua hyvin epämukavalta. Tästä on noin nelisen vuotta, ja sama poikaystävä (ja ensimmäinen seksikumppanini) on edelleen, mutta nykyään tuo klitan hieroskelu tuntuu aivan erilaiselta, todella hyvältä ja johtaa myös orgasmiin. Huomasin että hän hieroi alussa aivan liian kovaa. Nykyään kun otteita on hiukan höllätty niin tuntuu todella hyvältä. Ja kohdalla on myös merkitystä. Harjoittele itse omassa rauhassa ja kerro sitten poikaystävällesi havainnoistasi. kyllä se siitä lähtee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154