Kohtalonpäivä?

gdfgdfgdfg

Uskotko, että 9.9.09 tapahtuu jotakin erityistä? Eikö nuo maailmanlopun ennustajat aina povaa tällaisille päivämäärille katastrofia?

Tänään on varmasti kyllä maistraateissakin tungosta. Helppo päivämäärä muistaa.

Se 12.12.12 taisi olla kyllä se enemmän ennustuksia kerännyt:)

62

3006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miikkelin Jacko

..mutta 20.09.2009 tapahtuu jotakin mullistavaa.....

• numeropovari

Suomi24 palvelu kaatuu lopullisesti

• noup...

6.6.06 oli tällainen pelätty päivä, ymmärrettävistä syistä, mutta tämä päivä lähinnä on helppo muistaa...ei muuta.

• ritans

tai en minä ainakaan usko :D
      mutta olisihan se kätevä jos vaikka tämä meidän maha-asukas syntyisi tänään, olisi hyvä synttäripäivä. ja isikin muistaisi varmasti :P

• Avioliitossa ollut kohta 50v

vaikka päivämäärä olisi ikimuistoinen.
      Avioliitto kun on monen mielestä menettänyt merkityksensä, jo aikoja sitten. Utta suhdetta kyhätään heti, kun häähumu on ohi ja timantit sormessa.
      Mikä lie on mennyt ihmismieliin, kun päivämäärä on tärkeämpi, kuin sen itse tarkoitus.

• respyteeri

Tänään on erikoinen päivä. Juuri nyt lukiessasi tätä tekstiä voit vastaanottaa Jeesukselta uuden ihanan ja tasapainoisen elämän ja ilon.

• pakanamaan kartta

Onks sulla mitään yhteystietoja tähän kaveriin...Jeessehän hän oli.Sähköposti tai jotain.Jos tilaa niin onks siinä mitään ennakko suoritusta ja sillee.Kiinnostuin heti kun itse nääs olen hedonistinen luonne joten kaikki pitäs tuntuu jatkossakin ihanalta ,nautinnolliselta.Vauuu ..hieno homma.

• ollip1
        pakanamaan kartta kirjoitti:

Onks sulla mitään yhteystietoja tähän kaveriin...Jeessehän hän oli.Sähköposti tai jotain.Jos tilaa niin onks siinä mitään ennakko suoritusta ja sillee.Kiinnostuin heti kun itse nääs olen hedonistinen luonne joten kaikki pitäs tuntuu jatkossakin ihanalta ,nautinnolliselta.Vauuu ..hieno homma.

Herran kutsunumero on Ps.50:15 "Huuda minua avuksi hädän päivänä! Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua."

Ennakkosuoritus on se, että annat koko elämäsi ja sydämesi Hänelle. Tee todellinen parannus synneistäsi ja usko Jeesukseen. Tämä tarkoittaa sitä, että alat oikeasti vihata syntejäsi. Ennakkomaksuun kuuluu myös itsensä kieltäminen "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua." Matt.16:24

Lisäksi jos olet kiintynyt omaisuuteesi niin, että se estää seuraamasta Jeesusta, niin voi olla, että seuraava sopii sinulle "Jeesus katsahti häneen, rakasti häntä ja sanoi: "Yksi sinulta puuttuu. Mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua."". Mark.10:21

Lisäksi sinua tullaan vihaamaan Jeesuksen tähden "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu." Matt.10:20 Monet joutuvat myös tapettaviksi Jeesuksen tähden "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden" Matt. 24:9

Siinä on hinta, jonka joutuu maksamaan Jeesukseen uskon tähden. Oletko vielä kiinnostunut? Turvaudu Jeesukseen, sillä Hän antaa voiman näihin kaikkiin. Jumala antaa voiman päästä eroon synneistä ja vihata niitä. Hän antaa Henkensä asumaan sinun sisällesi. Jeesus ei tarjoa helppoa elämää tänne maan päälle, mutta täyden elämän jo nyt ja ikuisen elämän ja ilon Hänen yhteydessään kun saamme (sydämestään Jeesukseen uskovat) erota täältä maan päältä Hänen luokseen.

• Senior high philosophist
        ollip1 kirjoitti:

Herran kutsunumero on Ps.50:15 "Huuda minua avuksi hädän päivänä! Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua."

Ennakkosuoritus on se, että annat koko elämäsi ja sydämesi Hänelle. Tee todellinen parannus synneistäsi ja usko Jeesukseen. Tämä tarkoittaa sitä, että alat oikeasti vihata syntejäsi. Ennakkomaksuun kuuluu myös itsensä kieltäminen "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua." Matt.16:24

Lisäksi jos olet kiintynyt omaisuuteesi niin, että se estää seuraamasta Jeesusta, niin voi olla, että seuraava sopii sinulle "Jeesus katsahti häneen, rakasti häntä ja sanoi: "Yksi sinulta puuttuu. Mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua."". Mark.10:21

Lisäksi sinua tullaan vihaamaan Jeesuksen tähden "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu." Matt.10:20 Monet joutuvat myös tapettaviksi Jeesuksen tähden "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden" Matt. 24:9

Siinä on hinta, jonka joutuu maksamaan Jeesukseen uskon tähden. Oletko vielä kiinnostunut? Turvaudu Jeesukseen, sillä Hän antaa voiman näihin kaikkiin. Jumala antaa voiman päästä eroon synneistä ja vihata niitä. Hän antaa Henkensä asumaan sinun sisällesi. Jeesus ei tarjoa helppoa elämää tänne maan päälle, mutta täyden elämän jo nyt ja ikuisen elämän ja ilon Hänen yhteydessään kun saamme (sydämestään Jeesukseen uskovat) erota täältä maan päältä Hänen luokseen.

"Ennakkosuoritus on se, että annat koko elämäsi ja sydämesi Hänelle. Tee todellinen parannus synneistäsi ja usko Jeesukseen. Tämä tarkoittaa sitä, että alat oikeasti vihata syntejäsi. Ennakkomaksuun kuuluu myös itsensä kieltäminen "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua." Matt.16:24"

Melkoisen jännä lukea tällaista tekstiä kun filosofian kirjoituksiin olen tässä valmistautunut. Aivan alkuun haluan sanoa että itse henkilökohtaisesti uskon Jeesukseen mutta ajattelutapani on muuttunut paljon skeptisemmäksi. Jäljellä ei ole oikein muuta kuin tahto uskoa. Ensimmäisen lauseen mukaan tulisi antaa koko elämä ja sydän oliolle (filosofinen termi, ei haukkumanimi eikä myöskään jumalanpilkkaa) jonka tämänhetkistä olemassaoloa ei ole mahdollista todistaa. Ihminen kuitenkin toimii hyvin pitkälti vaistojensa varassa, eläimellisesti, vaikka terve järki ja nyky-yhteiskunnan arvostama rationalismi väittävät että ihminen elää vapaan tahdon alla. Entä uskovaiset? Elämmekö me vapaan tahdon alla jos olemme luovuttaneet elämämme Jeesukselle? Voimmeko enää itse tehdä päätöksiä? Voimmeko edes luopua elämästämme jos vaistomme ohjaavat meitä? Syntien vihaaminen on taas paatumattomalle henkilölle hyvinkin pitkälti itsestäänselvyys. Toisaalta synnittömyys on taas silkka mahdottomuus koska kaikki mikä ei ole jumalallista on syntiä. Siispä jo pelkkä ihmisyys on syntiä vaikka meidät Jumalan kuvaksi onkin luotu. Onko mahdollista siis alkaa vihaamaan ihmisyyttä tai omaa itseään? Mikäli ihminen taas tekee syntiä tarkoituksella anteeksiannon saadakseen tämän tulee aidosti katua syntejään. Entäpä hyvä perheellinen aviomies joka tekee aviorikoksen kännipäissään firman pikkujouluissa? Uskon että tämä katuisi syntiään ja hyvinkin aidosti. Ihmisen oikeudenmukaisuus tavallaan pakottaa tähän niin miksi sitä pitää kaikille ihmisille painottaa? En usko että papitkaan katuvat ihmisyyden tuottamaa syntiä, miksi kenenkään pitäisi. Jeesus oli ainut synnitön ihminen mutta tämä oli mahdollista ainoastaan siksi kun tämä oli samaan aikaan itse Jumala.

"Ennakkomaksuun kuuluu myös itsensä kieltäminen 'Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.""

Itsensä kieltäminen on taas filosofisesti ajatellen on looginen mahdottomuus. Itseasiassa logiikka jo estää olemassaolonsa kieltämisen. Esimerkiksi premissejä käyttämällä voimme todistaa tämän mahdottomaksi:
        p: Ajattelen, olen siis olemassa (Rene Descartes) V En ajattele, en siis ole olemassa
        q: Ajattelen omaa olemassaoloani
        Siis: p, Olen olemassa.

Anteeksi nyt hieman offtopic-viestini mutta iski kauhea himo analysoida tuota tekstiä. Jos joku pystyy minulle uskonnolliset argumentit väitteistäni antamaan, kuuntelisin ne ilolla.
        Hyvää syksyn jatkoa kaikille :)

PS. En nyt jaksa millään lukea tekstiä ennen postaamista, anteeksi mahdolliset typot, kielioppivirheet ja asioiden toistamiset.

• ollip1
        Senior high philosophist kirjoitti:

"Ennakkosuoritus on se, että annat koko elämäsi ja sydämesi Hänelle. Tee todellinen parannus synneistäsi ja usko Jeesukseen. Tämä tarkoittaa sitä, että alat oikeasti vihata syntejäsi. Ennakkomaksuun kuuluu myös itsensä kieltäminen "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua." Matt.16:24"

Melkoisen jännä lukea tällaista tekstiä kun filosofian kirjoituksiin olen tässä valmistautunut. Aivan alkuun haluan sanoa että itse henkilökohtaisesti uskon Jeesukseen mutta ajattelutapani on muuttunut paljon skeptisemmäksi. Jäljellä ei ole oikein muuta kuin tahto uskoa. Ensimmäisen lauseen mukaan tulisi antaa koko elämä ja sydän oliolle (filosofinen termi, ei haukkumanimi eikä myöskään jumalanpilkkaa) jonka tämänhetkistä olemassaoloa ei ole mahdollista todistaa. Ihminen kuitenkin toimii hyvin pitkälti vaistojensa varassa, eläimellisesti, vaikka terve järki ja nyky-yhteiskunnan arvostama rationalismi väittävät että ihminen elää vapaan tahdon alla. Entä uskovaiset? Elämmekö me vapaan tahdon alla jos olemme luovuttaneet elämämme Jeesukselle? Voimmeko enää itse tehdä päätöksiä? Voimmeko edes luopua elämästämme jos vaistomme ohjaavat meitä? Syntien vihaaminen on taas paatumattomalle henkilölle hyvinkin pitkälti itsestäänselvyys. Toisaalta synnittömyys on taas silkka mahdottomuus koska kaikki mikä ei ole jumalallista on syntiä. Siispä jo pelkkä ihmisyys on syntiä vaikka meidät Jumalan kuvaksi onkin luotu. Onko mahdollista siis alkaa vihaamaan ihmisyyttä tai omaa itseään? Mikäli ihminen taas tekee syntiä tarkoituksella anteeksiannon saadakseen tämän tulee aidosti katua syntejään. Entäpä hyvä perheellinen aviomies joka tekee aviorikoksen kännipäissään firman pikkujouluissa? Uskon että tämä katuisi syntiään ja hyvinkin aidosti. Ihmisen oikeudenmukaisuus tavallaan pakottaa tähän niin miksi sitä pitää kaikille ihmisille painottaa? En usko että papitkaan katuvat ihmisyyden tuottamaa syntiä, miksi kenenkään pitäisi. Jeesus oli ainut synnitön ihminen mutta tämä oli mahdollista ainoastaan siksi kun tämä oli samaan aikaan itse Jumala.

"Ennakkomaksuun kuuluu myös itsensä kieltäminen 'Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.""

Itsensä kieltäminen on taas filosofisesti ajatellen on looginen mahdottomuus. Itseasiassa logiikka jo estää olemassaolonsa kieltämisen. Esimerkiksi premissejä käyttämällä voimme todistaa tämän mahdottomaksi:
        p: Ajattelen, olen siis olemassa (Rene Descartes) V En ajattele, en siis ole olemassa
        q: Ajattelen omaa olemassaoloani
        Siis: p, Olen olemassa.

Anteeksi nyt hieman offtopic-viestini mutta iski kauhea himo analysoida tuota tekstiä. Jos joku pystyy minulle uskonnolliset argumentit väitteistäni antamaan, kuuntelisin ne ilolla.
        Hyvää syksyn jatkoa kaikille :)

PS. En nyt jaksa millään lukea tekstiä ennen postaamista, anteeksi mahdolliset typot, kielioppivirheet ja asioiden toistamiset.

Kiitos kommenteista. "Etsikää niin te löydätte" tarkoittanee todella sitä, että pohtii ja etsii oikeasti. Siihen kuuluu tosiaan rehellinen pohdinta.

Itsensä kieltäminen
        Laitan tähän jotain. Itsensä kieltäminen mennee samaan kastiin syntien vihaamisen kanssa. Koska olemme syntisiä, emme voi Jumalaa vastaan rikkovia tekojamme tai tahtoamme puolustaa tai hyväksyä. Itsensä kieltäminen koskee erityisesti tätä, ei niinkään olemassaolon kieltämistä.

Antautuminen Jumalalle, jonka olemassaolosta en ole varma
        On tosiaan niin, että monet ovat epävarmoja Jeesuksen ja/tai Jumalan olemassaolosta. Jeesus taas on täysin varma olemassaolostaan. Jumala näkee sinut/minut vaikka olisimmekin epävarmoja. Tällöin voi rukoilla esim- näin "Jos Jeesus olet olemassa, anna syntini anteeksi, tule elämääni Herraksi ja Vapahtajaksi ja osoita itsesi". Kaikkivaltias Jumala pystyy osoittamaan itsensä ihmiselle, se on kuitenkin varma.

Synnittömyys?
        Kuten sanoit synnittömyys on ihmiselle mahdottomuus. Jumala on rakentamnut meidät kuitenkin niin, että meidän olemukseemme kuuluu paikka Jumalalle. Kun käännyimme Jumalan luota pois, Jumala ei voinut olla enää yhteydessä syntiseen, koska Hän ei siedä syntiä. Jumalalle varattu paikka jäi tyhjäksi. Jumala on luonut meidät Hänen yhteyteensä, janoamaan Häntä. Mikään vähempi ei riitä. Jumala haluaa dynaamista yhteyttä Häneen ja tämän paikan voi onnistuneesti täyttää vain Jumalan oma Henki, Pyhä Henki, jonka Hän antaa ihmiselle kun ihminen tulee uskoon ja uudestisyntyy. Tämän jälkeen ihmisellä on yhteys Jumalaan, rauha Jumalan kanssa ja Jumala asuu ihmisen sydämessä. Monet sanovat Jeesuksen asuvan sydämessään, tämä tarkoittaa juuri sitä. Nyt ihminen on saanut suuren voiman syntiä vastaan kun ihminen on sekä antanut Jumalan tulla Jumalan paikalle elämäänsä, sekä alkanut ymmärtää, että Jumalan tahto on parempi kuin Hänen oman tahtonsa (prosessi, joka kestää, ymmärrys tästä lisääntyy ja Jumala ei murskaa ihmisen omaa tahtoa). Nyt synnin vastustaminen on oikeasti mahdollista Pyhän Hengen antamin voimin " antakaa Hengen ohjata elämäänne, niin ette toteuta lihanne, oman itsekkään luontonne haluja.". Gal.5:16
        Täydellistä synnittömyyttä ei kukaan saavuta, mutta pyhitys ja jokaisen synnin hylkääminen, jos sellaista havaitsee, anteeksipyytäminen, anteeksisaaminen Jeesuksen veren sovituksen tähden, kuuluu koko sydämiseen Jeesuksen seuraamiseen. Olen itse saanut ihmetellä Pyhän Hengen voimaa syntisiä taipumuksiani vastaan ja monien, monien syvällä huumeiden, alkoholin, seksin, väkivallan ja minkä tahansa synnin orjuuttamien ihmisten todistukset kertovat samaa tarinaa: Jeesus voi vapauttaa synnin orjuudesta ja vallasta, oli synti kuinka suuri tahansa.

"Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita." Joh.8:36

• resbyteeri
        pakanamaan kartta kirjoitti:

Lahja on lahja, kukas lahjasta maksaa.. Jeesukselta sen saa, hänen verensä puhdistaa...

• TH -fani

No joo. Elämä lapselle. JA näkee vihdoinkin Tokio Hotelin laulamassa. Ollaan täällä odotettu kuin kuuta nousevaa =)

• Mhmm

Miksi tuo 12.12.12 kerää eniten ennustuksia, miksei vaikka 10.10.10 tai 11.11.11?

• 12 jaettuna kahdella on kuusi. Sillä periaatteella ajatellen: 12.12.12 jaettuna kahdella on 06.06.06. Ja tähän kolmen kuutosen lukemaan liittyy teologisia pelkoja, joiden takia päiväys ehkä on ennustuksien kannalta suositumpi kuin esim. tuo 10.10.10 tai 11.11.11. Tosin samalla periaatteella tämä 9.9.09:kin pitäisi olla jonkinlainen katastrofiennustusten suosikkipäivä, sillä yhdeksikköhän on periaatteessa nurinpäin oleva kuutonen.

Joka tapauksessa, itse en ole kuullut mistään katastrofiennustuksista enkä toisaalta uskokaan mitään kummempaa paniikinaihetta tänään olevan, ihan normaalisti on päivä tuntunut alkavan. Ainoa spekulaatio, jota olen kuullut (ja jonka ehkä voisin uskoakin, jos jotain todistusaineistoa tänään tulee vastaan), olisi se, että Sega tekisi yllätysiskun ja julkaisisi Dreamcastia seuraavan pelikonsolin. Siitäkään ei kuitenkaan vielä ole tullut mitään vastaan.

No, saapi nähdä, millaiseksi päivä muotoutuu... toivottavasti teillä kaikilla lukijoilla ainakin tulisi hyvä sellainen :)

• .,.,.,.,.,.,

mayojen kalenteri loppuu tuolloin.Joten,se on maailmaloppu sitten,ennen joulua.Voin muuten saada ajokrtin joskus noilla nurkilla.VOI KIVA!!!

• Tiedemiehet ovat jo todistaneet asian että vuonna 2012 tulee olemaan suurin avaruusmyrsky moneen vuoteen. Viime avaruusmyrksky taisi olla noin satavuotta sitten joka lamautti kokonaan tietoliikenteen, joka silloin oli tietysti mitä oli, viestintä yhteydet esimerkiksi laivoilta toisille. Saman se tekee varmaan nytkin, eli kaataisi tietoliikenne verkon kokonaan. Tiedemiehet laskivat että myrsky osuisi läntiseen pallonpuoliskoon, joten ei ole varma kaatuuko kaikki tietoliikenne. Päivämäärästä ei ole tietoa, mutta avaruusluotaimet havaitsevat myrskyn 15 minuuttia ennen kuin se iskee maahan. Myrskyhän perustuu auringon energian purkaukseen. Muonaa varastoon ja kumiveneet valmiiksi, tulossa on vuosisadan myrsky : )

• watch out

Se suuri ennustettu päivä, millon tapahtuu vaikka mitä (maya-kalenteri, aurinkomyrskyt, meteoriitti??, napojen siirtyminen..) on 21.12.12, villeimmät veikkaukset enteilevät maailmanloppua tai ainakin internetin kaatumista ;) Itse uskon ennemmin johonkin uuden ajan syntyyn tmv. esmes ihmisen lähentymistä luontoon ja muihin ihmisiin.

• Tuomas_
        DarkJaguar kirjoitti:

12 jaettuna kahdella on kuusi. Sillä periaatteella ajatellen: 12.12.12 jaettuna kahdella on 06.06.06. Ja tähän kolmen kuutosen lukemaan liittyy teologisia pelkoja, joiden takia päiväys ehkä on ennustuksien kannalta suositumpi kuin esim. tuo 10.10.10 tai 11.11.11. Tosin samalla periaatteella tämä 9.9.09:kin pitäisi olla jonkinlainen katastrofiennustusten suosikkipäivä, sillä yhdeksikköhän on periaatteessa nurinpäin oleva kuutonen.

Joka tapauksessa, itse en ole kuullut mistään katastrofiennustuksista enkä toisaalta uskokaan mitään kummempaa paniikinaihetta tänään olevan, ihan normaalisti on päivä tuntunut alkavan. Ainoa spekulaatio, jota olen kuullut (ja jonka ehkä voisin uskoakin, jos jotain todistusaineistoa tänään tulee vastaan), olisi se, että Sega tekisi yllätysiskun ja julkaisisi Dreamcastia seuraavan pelikonsolin. Siitäkään ei kuitenkaan vielä ole tullut mitään vastaan.

No, saapi nähdä, millaiseksi päivä muotoutuu... toivottavasti teillä kaikilla lukijoilla ainakin tulisi hyvä sellainen :)

Niin, tässähän on vain sellainen ongelma, että pedonlukuhan tunnetusti vanhimmassa tunnetussa ilmestyskirjan versiossa on 616 (sori saatananpalvojat, teillä on väärä luku tatuoituna kylkeenne). Eli jos jotain tapahtuu tuolla logiikalla, niin sitten 12.0,5.12.

• Venuzariitti

Resurssipohjainen talous - Venus Project. Rahaton yhteiskunta. Toimii järjellä. Ei elitismiä. Ihmiset toimivat yhdessä paremman yhteiskunnan eteen.

On yritetty kommunismia, sosialismia ja muita yhteiskuntaideoita, mutta ovat kaatuneet naamalleen koska eivät ole toimineet. Tämänhetkinen yhteiskuntaidea mitä käytämme on rahajärjestelmä/kapitalismi.

Lisää tietoa Venus Projectista.

http://www.thevenusproject.com/

• elämän oppi

Jokainen päivä on uusi, ihmeellinen ja ainutlaatuinen. Huomenna voit olla jo kuollut.

• Hyvä muistutus. Olin juuri ystävää hautaan saattamassa . Itse taas koin suunnatonta lämpöä ja hellyyttä viime viikolla, olen siis vahvasti elossa !! Kiitos siitä, ihana mies.

• Star-Angel

en usko että mitään kovin ihmeellistä tapahtuu itse menen Elämä Lapselle konserttiin

• NAINEN -72

KATSOKAA KUINKA KAUNIINA 9.9.2009 PÄIVÄ ALKOIKAA!
      VIETETÄÄNHÄN NYT SYNTTÄREITÄNI JA
      37 TULEE TÄYTEEN!!!!
      NAINEN-72

• Elät upeaa ikää, joten nauti siitä täysin rinnoin...
        Uskon, että tämä päivä on erityisen hyvä kaikille ihmisille :)

• Jaska12

NIINPÄ, MEITÄ ON PARI STADILAISTA, JOITTEN SYNTTÄRIT ON TÄNÄÄN. 09-09-44

• Nikkksu

Synttärit myös mulla! Hyvä netsyet!!! 53 pykälää lasissa.

• NAINEN -72
        purje kirjoitti:

Elät upeaa ikää, joten nauti siitä täysin rinnoin...
        Uskon, että tämä päivä on erityisen hyvä kaikille ihmisille :)

Ja ONNEA KAIKILLE 9.9. SYNTYNEILLE!! PAREMPAA EI VOISI OLLA KUIN ELÄÄ KOKO ELÄMÄNSÄ NEITSYENÄ!!!
        :-)!!!!!!!!!!!!!!!!
        TOIVOO: KAKUSTA SEKAISIN..

• aster..

varmaan putoaa niskaan tänään

• plaplaa

eiköpähän nämä ole vain päivämääriä elmä jatkuu niinkuin tähänkin asti...

• Jari vaari 47v

Meikäläisellä on synttäripäivä ja tupa täynnä lähimpiä ihmisiä. Tänään on ainakin meillä iloinen ilta edessä.
      Toivottavasti myös kaikilla teillä , jotka tämän viestin luette.

• -HAPPY-

Kultaiset kahleet on hankittu ja parasta ennen päiväys on tänään
      9.9.09 :o)

• mäitevaantäältä

aivan varmasti ainakin täällä tapahtuu jotain!

Myrsky on nimittäin sitä luokkaa että puita katkeilee

• blackpoppy
        mäitevaantäältä kirjoitti:

aivan varmasti ainakin täällä tapahtuu jotain!

Myrsky on nimittäin sitä luokkaa että puita katkeilee

ainakin vuonna 2006 sanottiin että klo 06.06.06 tulisi maailmanloppu. tänään, 9.9-09 kello on tässä vaiheessa jo yli 12 :) itse en ees näihin usko. me itse teemme elämämme, ei aika eikä mikään/kukaan muu.

• 09

Zero NInen (09) yhdeksäs (09) pitkäsoitto julkaistaan!

• löpp

Eipä muuta kivaa.

• !!!

tänään ei tapahdu muuta sen kummallisempaa kun että meen hammaslekuriin.06.06.06 tapahtu kyll kaikkee huonoo,

• 09.09.09

Tänään on niin erikoinen päivä että, minä poika synnyn minuuttia vaille kymmenen illalla :D

• Jeppee

En Usko tollaseen hälyn pölyyn että maailma muka loppuu!

• 10 v hääpvä

• MÄ VAAN

EN USKO

• DEAAAAF

kuurojen olympialais, Taipeissa. saatu tänään naisen parikeilailu kulta mitali;) hyvä suomi!

• yks eukko

tänää tapahdu mitää kummallista. miu nuppiin jäi päivämärää 20.08.2008.... sillon alko sädehoito. mut onneks en oo taikauskosta sorttia :))

• baa123
      • outo juttu

mutta muuten täällä Keski-Suomen Jyväskylässä oli todella hiostava, lämmin ja kuitenkin tuulinen päivä, vaikka muistaakseni 8.9. tuuli vieläkin enemmän. Päätä särki koko päivän. Jotain ehdottomasti outoa oli ilmassa...
        Mitä se säätutka oikein sanoi? Kyselen näin jälkikäteen?

• No Pirun vaimon oma päivä. (09.09.2009)

Itse Piru: 06.06.2006
      Pirun jälkeläinen: 03.03.2003
      Pirun vaimo: 09.09.2009
      Heh... älkää tosiaan ottako sitten. Kaikkea sitä tuleekin mieleen.

• qq

joo erosin

• tkari

Jeesus tulee, Hän noutaa omansa pilvissä eli toinen otetaan ja toinen jätetään. Voi tapahtua 090909 päivänäkin. Raamattu lupaa sen tapahtuvan,miksei siis tänäpvnä !!

• ellupullaaaaaaaaa
        tkari kirjoitti:

Jeesus tulee, Hän noutaa omansa pilvissä eli toinen otetaan ja toinen jätetään. Voi tapahtua 090909 päivänäkin. Raamattu lupaa sen tapahtuvan,miksei siis tänäpvnä !!

joo, tapahtuu. tänään näkyy elämä lapselle konsertti, ja Antti Tuisku on siellä

• Spiili

09.09.09 tulee minulla ja poikaystävälläni täyteen 9kk yhdessäoloa. :)

• peloton69

tapahtunu mitään mut onhan täs viä muutama tunti aikaa

• sdsadasd

tänään nukuin pommiin kuten myös moni työkaverikin, ei muuta kummallista....

• numerologiaa

on siis 9.9. 2009.

So ?

Sori.

• rusokätinen inkkari

Täytän tänään 44 v. ei se nyt katastrofi ole mutta kuitenkin !!!!!!!

• nooijoijoijoihuh

Antti Tuisku on elmä lapselle konsertissa. Maailmanloppu tuli siis sittenkin.

• ,..

Miksi mennä naimisiin päivänä jota on helppo muistaa ?? Eikö olisi jännempää katsoa kumpi osapuolista muistaa "hankalan" päivämäärän ulkoa, vielä 50 vuoden päästä?

• eetuuu

Synttäriiit :D 18!

• Fraan
        eetuuu kirjoitti:

Synttäriiit :D 18!

Menin n. 13.30 euromarketin kaupan pelihelvettiin, eli ray:n pelihuoneeseen potti-peliluolaan.
        pelasin hedelmäpeliä panos 1.50€. sain siitä jonkun toistakymmpiä, siiryin toiseen hedelmäpeliin siihen seuraavaan käytävään, siinä eräs nainen oli pelaamaassa, kuulin kuinka kotiutti siitä rahaa, läks ja vaihtoi ne seteleiksi. menin siis siihen, kas siitä oli otettu 45€.- oli siinä vielä näkyvillä, koska lopetti siihen pelamisensa.- toisessa koneessa tuttava nainen sanoin hänelle laitan tähän, koska ihmiset luulevat kun tästä on saatu voitto iso ettei enään tule.- no laitoin 3€ käynnistin koneen kas nappas het 75€ eli PÄÄVOITTO, jippii.- vielä sen 1,50€ löin sinne,, otin rahat kiitin. ja päivä oli 09.09.09. minunpäiväni. ja vielä, että en tahkonut niitä heti sinne takaisin..- se on jo voittoa, että osaa lopettaa, jota en osaa, paitsi tänään 09.09.09 päivänä. Terveisin peliongelmainen.

• zacharias666

ennennäkemätön myrsky etelä amerikassa ja turkissa

ja olihan täälläkin tuulta purjeissa :)

että antaapi tuulla vaan,niin että tukka lähtee

• i-haa!

kuukautiset alkoi kesken kokousta,
        ei sen mullistavampaa

• Meijuskainen
        i-haa! kirjoitti:

kuukautiset alkoi kesken kokousta,
        ei sen mullistavampaa

Meilläpä tuo masukki syntyi noin neljä tuntia sitten, eli osui tuolle 090909:lle.
        Ei olisi uskonut, kun laskettu aika oli kaksi viikkoa sitten.
        Saa nähdä miten erikoinen meidän pikkuneidistä tulee.

• v*ttuuntunu.....

vai että tapahtuiko mitään ihmeellistä????

TODELLAKIN!!!!
      mieheni ei voinut aiemmin kertoa mulle ettei hänellä olekaan ajokorttia.. vaan että on oikeudetta autoa ajanut.. ja miten tämäkin asia selvisi mulle?? poliisi kysy multa et miksen mä aja vaan annan mieheni ajaa.. niimpä... miksiköhän???

• Anjoyan

Kissani jäi auton alle 18.08.88. Pitkän aikaa kuvittelin, että 8 on epäonnen numeroni. Pelkäsin jopa ennalta päivää 8./18. Aina mukamas sattui jotain kamalaa . . . Sit päätin, en enää pelkää sitä päivää! No, miten kävi, nyt epäonnennumeroni taitaapi olla joku muu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe