Heissan. Mitä Kuopion nuoriso harrastaa iltaisin? Onko täällä jotain erityistä paikkaa, mihin porukka aina kokoontuu vai miten? Olen itse äskettäin muuttanut tänne ja multa puuttuu niin harrastukset kuin ystävätkin. Ois kiva kuulla, mitä täällä oikein tapahtuu iltaisin. :)
Mitä Kuopiossa voi tehdä?
11
1285
Vastaukset
- kloo
itsekkin just muutin ja huomannut että kaikki lenkkeilee ja urheilee. :D
- a
alkaa tortaina 10.09 Kuvakukossa. Maksaa 20e ja sillä lipulla voi käydä katsomassa leffan joka torstai 10.12 asti (yht 12 elokuvaa).
- Savolaisukkeli
a kirjoitti:
alkaa tortaina 10.09 Kuvakukossa. Maksaa 20e ja sillä lipulla voi käydä katsomassa leffan joka torstai 10.12 asti (yht 12 elokuvaa).
Kuvakukossa oo muuta kuin jotain helkkarin taide-elokuvia. Hyi hitto....
- öäköl,öl,öl,öl
Savolaisukkeli kirjoitti:
Kuvakukossa oo muuta kuin jotain helkkarin taide-elokuvia. Hyi hitto....
Hyi hitto siinä taas yksi heinäkenkä jolle kelpaa vain päätön räiskintä ala Aatu Swarzzzenegger. Kuvakukko on aivan mahtava teatteri!!
- tuliasten kanssa
meillä on semmon tapa että uus tulija tuo ekan kuukauden kaljat. Karjala on lempimerkki =)
- hyvä mahdollisuus
Mutta jos ei sua kiinnosta liikunta eikä kulttuuri, suosittelen pussikaljaa Valkeisenlammella.
- NonnaOu
Joo, mäkin olen huomannu, että täällä asuu aika urheellullista porukkaa. :D On tuota kyllä tullu itekki juoksenneltua siellä sun täällä, ku mulla on yliaktiivinen koiran pentu. Eli joo siis ensin leffaan, sit kaljarekan kanssa torille ja sit pussikaljalle Valkeisenlammelle. :D Täähän vaikuttaa ihan positiiviselle jutulle.
- Se yks niistä "aikuisista"
NonnaOu kirjoitti:
Joo, mäkin olen huomannu, että täällä asuu aika urheellullista porukkaa. :D On tuota kyllä tullu itekki juoksenneltua siellä sun täällä, ku mulla on yliaktiivinen koiran pentu. Eli joo siis ensin leffaan, sit kaljarekan kanssa torille ja sit pussikaljalle Valkeisenlammelle. :D Täähän vaikuttaa ihan positiiviselle jutulle.
Nyt oot asian ytimessä! Muhahhah! Ainoa urheilu mitä täällä nuoriso näyttää eniten harrastavan on räveksiminen Sokoksen kongissa. Toisena on kaljottelu ja konttaus iltahämärässä Valkeisen lammella. Kolmantena vanhusten ja lasten säikyttely Sankarihautausmaalla... No köyhän velka ei kauas ehdi: mitä aikuiset edeltä, sitä nuoret perässä... On täällä ihan oikeasti reippaita ja kunnollisisa nuoriakin, mut ne peijakkaat kun pysyvät harrastuksissaan, eivätkä aiheuta närää ja paheksuntaa, niin ei kukaan heistä muista puhua. Toivottavasti löydät etsimäsi ja tsemppiä otuksen kanssa.
- taopsåsdflö
tuollahan nuo mamman kullannuput lorvii kaljoineen ja siidereineen aikuistumisprosessia sulatellessa, hyvin näyttävät onnistuvan siinä aivoliman määrästä päätellen.
- lkjkljnkn
No jos tekemisen puute vaivaa, niin suunnista ensin tuonne katsomaan mitä Kuopio tarjoaa: http://www.k.kuopio.fi/index.html
- Anonyymi
Pappa on legenda.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794