kovasti laantunut tämän vuoden aikana,ei ole palstoilla enää asiaa hehkutettu kuten vielä viime vuonna.
Kenties jotkut "hyysäritkin" ovat tajunneet että monikulttuurisuus ei oikeasti ole mikään hieno ja hyvä asia. Se panee miettimään kun näkee että leipäjonot vaan kasvaa,vanhusten hoito on hirveässä tilassa kun rahaa ei ole palkata hoitajia,mutta samaan aikaan muslimiturvapaikkaturistit senkuin porskuttaa täysihoidolla,mitään ei puutu.
Tälle porukalle siis rahaa tuntuu riittävän loputtomasti,mutta ei omille.
Monikulttuurisuus intoilu on
5
105
Vastaukset
kiinaan on siis mielestäsi maahanmuuttajien syy?
- kgp..
jotka lähes järjestään ovat muslimeita ja joista suuri osa on pelkkiä huijareita. Sana "maahanmuuttajat" kattaa jo kaikki maahan tulevat,kuten työperäisen maahanmuuton.
- jauhopussi
kaikilla ei ole edes 'puhtaat jauhot pussissa'. Pitäisi olla paljon tarkempi näiden 'pakolaisten' valitsemisessa:
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/hs-lumeavioliitot-yleistymässä/234551- sellattii
oli jo vuosia sitten niistä sai 20.000 vanhaa markkaa rahaa,kun meni naimisiin.
- Verorahaa taskuihinsa.
Ja valtavia määriä.
Ovat sopineet että bisneksen arvostelijat haastetaan oikeuteen, että saavat ryöstää rauhassa verorahaa sullemulle periaatteella.
Samaan aikaan suomen talous kurjistuu kaiken aikaa, eikä vanhusten ihmisarvoiseen elämäänkään riitä rahaa, koska yhä enemmän on priorisoitu ulkomaalaisten hyysäysbisnekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706