Niin, mitä olette mieltä voiko naisella olla miesystävä, tai vaikka useampia? Tarkoitan siis pelkkää ystävyyttä, johon ei liity seksiä.
Vaimollani on useampia miesystäviä ja suoraan sanottuna en oikein pidä tilanteesta. Varsinkin, kun vaimoni ja minä emme käy yhdessä ravintoloissa, vaan kumpikin erikseen. Minä kyllä haluaisin, mutta hänen mielestä se ei onnistu koska meille tulee kuitenkin riitaa. Joskus vaan tulee mieleen, että onko hänellä jotain salattavaa, kun ei voi minun kanssa lähteä.
Korostan vielä että en ole mikään sairaalloisen mustasukkainen tyyppi, mutta lähes jokainenhan on hieman mustasukkainen puolisostaan.
Miesystävä naisella
9
343
Vastaukset
- joop89
Tottakai voi olla...mutta outoa, että käytte aina ravintolois erikseen. Toki se voi olla ikävää jos jossain vaihees tulee riitaa kesken illan, mutta vois kai kokeilla missä vaihees ja mistä aiheesta...että voi sit jatkossa ennen tuota hetkeä erota omiin porukoihin tai jotai.
- Mustisko
Näin olen itsekin tuon tuumannut, että pääseehän sieltä eri suuntiin jos ei homma pelaa. Tosin olemme yhdessä käynyt kapakassa viimeksi jotain 10-15v. sitten, eli eiköhän tuota voisi kuitenkin edes kokeilla. Eikökän tuossa ajassa ole jo jokaisessa liitossa tapahtunut jonkinlaista muutosta kummassakin osapuolessa. Mutta minkäs teet jos ei toinen suostu edes kokeilemaan?
Eli, en mielestäni ole mitenkään outo jos alan miettimään syitä, että miksi hän haluaa vaan mennä omissa kaveriporukoissa kapakkaan. Mustisko kirjoitti:
Näin olen itsekin tuon tuumannut, että pääseehän sieltä eri suuntiin jos ei homma pelaa. Tosin olemme yhdessä käynyt kapakassa viimeksi jotain 10-15v. sitten, eli eiköhän tuota voisi kuitenkin edes kokeilla. Eikökän tuossa ajassa ole jo jokaisessa liitossa tapahtunut jonkinlaista muutosta kummassakin osapuolessa. Mutta minkäs teet jos ei toinen suostu edes kokeilemaan?
Eli, en mielestäni ole mitenkään outo jos alan miettimään syitä, että miksi hän haluaa vaan mennä omissa kaveriporukoissa kapakkaan.Joo,luulis,että aviopari vois käydä yhdessäkin ees joskus ravintolassa/baarissa. Jos toista rakastaa ja välittää, sitä voi tehdä melkein mitä vaan yhdessä ja on myös ainakin vähän mustasukkainen. Sairaalloinen mustasukkaisuus on sairasta ja vaatii hoitoa, mutta kun et ole, ja jos ei ole yhtään mustis, ei kyllä toisesta välitä aidosti, väitän minä.
Siihen kysymykseesi vastatakseni, että kyllähän molemmilla osapuolilla voi olla kavereita molemmista sukupuolista, kunhan vastakkaisten sukupuolten kanssa kaveeraaminen ei johda sellaiseen, mikä loukkaa kumppania eli järki päässä. Vaatii luottamusta puolin ja toisin. Onnea teille avioliittoon ja puhukaa asioista! =)- Mustisko
lefke kirjoitti:
Joo,luulis,että aviopari vois käydä yhdessäkin ees joskus ravintolassa/baarissa. Jos toista rakastaa ja välittää, sitä voi tehdä melkein mitä vaan yhdessä ja on myös ainakin vähän mustasukkainen. Sairaalloinen mustasukkaisuus on sairasta ja vaatii hoitoa, mutta kun et ole, ja jos ei ole yhtään mustis, ei kyllä toisesta välitä aidosti, väitän minä.
Siihen kysymykseesi vastatakseni, että kyllähän molemmilla osapuolilla voi olla kavereita molemmista sukupuolista, kunhan vastakkaisten sukupuolten kanssa kaveeraaminen ei johda sellaiseen, mikä loukkaa kumppania eli järki päässä. Vaatii luottamusta puolin ja toisin. Onnea teille avioliittoon ja puhukaa asioista! =)Olen samaa mieltä, eli täytynee ottaa asia puheeksi, vaikka pelkään pahoin, että hirveä riitahan siitä tulee. Mutta on vaivannut tuo asia jo pidemmän aikaa. Mutta eiköhän pitemmän päälle ole parempi kuitenkin selvittää asiat.
Muuten, voin todellakin sanoa ihan suoraan, että rakastan vaimoani sydämeni pohjasta, ja toivon, että hän tuntee myös samoin. Kyllä hän ainakin näin sanoo...
- Roosa-Liisa
Kyllä voi olla eri sukupuolta olevia ystäviä. Itselläni useita, joiden kanssa tulee jutskattua kaikenlaisia. Seksuaalisia jännitteitä ei ole, vaikka hyvännäköinen nainen olenkin. Mies urputtaa välillä, mutta on sulkenut suunsa tutustuttuaan heihin. Osasta tullut perhetuttuja naisen löydettyään. En minäkään ravintolassa mieheni kanssa käy kuin syömässä, kotona on paljon kivempää olla sohvassa ja lipitellä kainalossa viiniä. Kavereiden kanssa juodaan bubissa kaljaa ja puhutaan viisaista. Älä huoli.
- ole varuilla
>Työkaverillani on useita naisystäviä,mutta hän paneekin niitä,vaikka näillä naisilla on vaki mies.
Itse en usko,että jos kapakkaan lähtee ilman kumppania,eikö siellä ole jotain salattavaa.
Ystävän nainen kävi kapakassa aina naisporukassa,ja hällä oli paljon miesystäviä.Kunnes miehensä
oli työhommissa komennuksella,niin nainen ajautui miesystävänsä luokse yöksi,ja oli syötynä
kotiin tullessa.Ei varmaan tarvinnu miehelle selittää mitä oli tehty.Mies otti eron keväällä ja löysi
naisen.Exä pyörii kaveripiirissä,mutta miesystävät ovat löytäneet naisen itselleen ja kieltäneet pitämästä
exään yhteyttä.Siinä kävi silleen,että miesystävien naiset pelkäävät,eronnut nainen vie miehen heiltä,ja
kieltävät yhteyden pidon,asiallinen homma... - ...
meillä aikalailla sama tilanne, siis minulla on ystävinä miehiä. Meilläkin oli ilmassa tuota petätkö minua settiä tässä vähän aikaa sitten. Sen perusteella ehdottaisin, että kysy asiaa vaimoltasi ihan suoraan, asiallisesti ei syyttävästi. Kokemuksesta voin sanoa, että siitä voi syntyä kovinkin hedelmällinen paranna avioliittoasi keskustelu. Tai näin ainakin meillä kävi, vaikka lähtö asetelma kieltämättä oli aika karu. Muutenkaan, minun mielestäni, puolison ei tarvitse tietää kaikkea mitä toinen ajattelee tmv. Jokaisella kuuluisi olla tietynlainen yksityisyys tain intimiteetti vaikka olisikin parisuhteessa/avioliitossa. Minä en ainakaan tahdo tietää kaikkea mitä mieheni tekee. Elämän karu käpy on ettei mikään ole ikuista. Se tulee hyväksyä ja luottaa toiseen, mikäli meinaa elää toisen ihmisen kanssa. Rakkaus tunteena loppuu aikanaan ja loppuviimein on kysymys halusta tai tahdosta rakastaa/olla toisen kanssa. Ja meilläkin käydään ravintoloissa pääasiassa erikseen, mutta se on kyllä osittain pakonsanelema juttu, sillä tämä vaimo tekee 3-vuoro työtä
- ---
Voi olla.. etenkin jos nainen ei oo heteroiden kirjoissa. Mutta luultavasti olet mies että onhan tuo vähän outoa. Voi olla että salaa tai sitten ei.. Mene joskus samaan paikkaan yllättäen? ;)
- Duud.
Aivan sama mitä sukupuolta tai miten julkisesti väittävät suuntautuneensa, kuka tahansa voisi pettää kenen tahansa kanssa. Ihmettelen vain että onko tässä maailmassa enää vain kavereita sitten?
Itsellä toimii kaveruus kahden kolmesta naisen kanssa. Yhtä kohtaan on tunteita, mutta ei ne tunteet mitään muuta, jollei se ole molemminpuoleista.
Pointtini siis on kuitenkin se, että ei jokainen tunne vetoa jokaikistä ihmistä kohtaan. Periaatteessahan seksi ehkä onnistuisi kaikkien kanssa, jos vaan olisi kiinnostusta, mutta mikä järki siinä olisi, kun kavereita ollaan! Onko se sitten surkeiden ihmissuhde raunioiden arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164