Sapattikäskystä muuan "White Sabbath" (Lue: "Black sabbath") kirjoitti kirkkaasti:
5.Ms.5:14 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti;
Sapattiläksyn eli käskyn keskiosa eli sen rikas sisältö ,,,
5.Ms.5:15b
silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi, sinun härkäsi, aasisi tai muu juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on, että palvelijasi ja palvelijattaresi saisivat levätä niinkuin sinäkin.
Läksy läksyn päälle ... eli mitä sapattina täytyy MUISTELLA:
15 Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sentähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää lepopäivän.
White Sabbath
AINKAIKKINEN TUOMIO
JOS lapseni ei tahtoisi edes tuhlaajapoikana palata ikinä luokseni, niin minä tosin ilmoittaisin hänet
kadonneeksi ja viimein julistaisin kuolleeksi. En voisi kuvitellakaan palkkaavani helvetin enkeleitä
tappamaan hänet vaikka joutuisin hänet tulkitsemaan kuolleeksi. Rakkaus on sellaista.
Vaikka lapsen olosuhteet kuinka sikolättimäiset olisivat niin en vain voisi määrätä häntä tapettavaksi.
Jumalakaan ei ikinä voisi lopullisesti tuhota niitä, jotka ovat paenneet häpeissään helvettiin, kun eivät
Maan päällä nöyrtyneet palaamaan tuhlaajalapsina takaisin Jumalan yhteyteen, vaan jäivät sille tielle,
jonka Adam ja Eva viitoittivat - kuolivat pois Jumalan yhteydestä "sinä päivänä".
Jumalan rakkauden takia on olemassa kadotuksen paikka, sillä Jumalasta ei ole semmoiseksi surmaajaksi.
Vaikka tietysti olisi parempi ulkopuolelle pimeyteen jääneelle saada lopullisesti surmansa.
White Sabbath ja Iankaikkisen Tuomion Tutkimus
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450