Heippa. Olen vanhempi mies Riihimäestä ja kaipaan ulkoilusuraa, olisi kiva asia jos sinullakin on koiruus. Samalla ne kuin itsekin saataisi liikuntaa hyvällä ulkoilualueella. Iälläsi ei ole merkitystä, kunhan pysyt tahdissa mukana. Pidät liikkumisesta ja lemmikeistä, eläinallerginen tai tupakoiva et voi olla.
Vastaatkohan. rapsu2@gmail.com
Ulkoiluseuraa
3
568
Vastaukset
- metsämaija
..ulkoilet? Haetko koirankävelytysseuraa vaiko ihan retkeilyseuraa?
Minulla ei ole koiraa mutta retkiseuraa olen vailla. Kerrohan hiukan tarkemmin- rapsu2
Ilmeisesti lukutaidoton, eikö äly sano mitään siihen mailia. en vastaile täällä kysymyksiin.
- 243
rapsu2 kirjoitti:
Ilmeisesti lukutaidoton, eikö äly sano mitään siihen mailia. en vastaile täällä kysymyksiin.
Jopas olet äksy. Luultavasti ja toivottavasti ei kukaan ole erehtynyt seuraksesi lähtemään. Minä en ainakaan tuollaista kielenkäyttöä vapaa-aikana kuuntelisi. Mulle jos alkaisit äksyillä tuohon malliin niin seuraavaksi voisitkin tutustua koirani purukalustoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351