hyvä urhotv

etäkärppä666

miksi jälkilähetys????????????????

9

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njnkl

mitä ihmettä aivan typeräää

• blow1

ei ole jälkilähetyksistä ollut puhetta urhotv:n yhteydessä!

• Lantioheiluu

Kohuttu ja odotettu URHOtv:hän osoittautuikin sitten TÄYDELLISEKSI VITSIKSI!

Esittävät tänään lauantaina 12.9. Blues-Kärpät pelin, alkaen kello 18:00. Ainoa PIENI ongelma on se että itse peli alkaa jo 17:00. URPOtv siis EI NÄYTÄ PELEJÄÄN SUORINA!!!!!

Aivan käsittämätöntä kusetusta, jotenkin on julkisuudessa "unohtunut" mainita etteivät pelit ainakaan viikonloppuisin ole suoria vaan JÄLKILÄHETYKSIÄ! Ei taida ihan vastata tilaajien odotuksia tämä tuote.

Viimeistään jouluna URHOtv konkurssissa.

• ei urhoa enää
        Lantioheiluu kirjoitti:

Kohuttu ja odotettu URHOtv:hän osoittautuikin sitten TÄYDELLISEKSI VITSIKSI!

Esittävät tänään lauantaina 12.9. Blues-Kärpät pelin, alkaen kello 18:00. Ainoa PIENI ongelma on se että itse peli alkaa jo 17:00. URPOtv siis EI NÄYTÄ PELEJÄÄN SUORINA!!!!!

Aivan käsittämätöntä kusetusta, jotenkin on julkisuudessa "unohtunut" mainita etteivät pelit ainakaan viikonloppuisin ole suoria vaan JÄLKILÄHETYKSIÄ! Ei taida ihan vastata tilaajien odotuksia tämä tuote.

Viimeistään jouluna URHOtv konkurssissa.

mainostetaan joka paikassa suoraa lähetystä, täyttää petoksen tunnusmerkistön.

ei ole pitkäaikainen kanava jos näin jatkuu...

• ei urhoa enää kirjoitti:

mainostetaan joka paikassa suoraa lähetystä, täyttää petoksen tunnusmerkistön.

ei ole pitkäaikainen kanava jos näin jatkuu...

Ainakin minulle kanavaa mainostettiin paikkana, josta näytetään SUORIA TV-lähetyksiä jääkiekko-otteluista. Tämän perusteella tein 12kk sopimuksen kyseisen lafkan kanssa ja jo toisella suorituskerralla suora lähetys oli korvattu pari erää viivästettynä jälkilähetyksenä.

Arvatkaa oliko kiva ryhtyä katsomaan matsia, kun lopputulos oli jo ykkösen tekstiTV:llä luettavissa?

Tällainen palvelu ei ole sentinkään arvoinen ja edellytän, että yhtiö esittää viipymättä hyväksyttävissä olevan selityksen käytökseensä, pyytää anteeksi ja suorittaa tapauksen luonteeseen sopivan hyvityksen petoksensa uhreille.

Tämä on mm. peruste tehdyn 12kk sopimuksen purkamiselle, tuote ei vastaa tilattua. Pahin yleisön älykkyyden loukkaus UrhoTV:ltä oli laittaa mm. EPG-ohjelmatietoihin lähetys merkinnällä "suora".

• Mä vaan

Vai suoraa,Niinpä Telkku comissakin mainostetaan että suora lähetys.Aika vedätystä kyllä on.

• Huijattu?

Miksi joku viitsisi katsoa matsia kun lopputulos on selvinnyt jo.
        Irtisanotaan koko urhotv porukalla ja mennään katsomaan pelit oikeasti livenä.

• Arccu

Lähettäkää nyt palautetta urhotv@asiakaspalvelukeskus.fi
      Tollanen kusetus riittänee syyksi kestotilauksenkin peruuttamiseen.
      Hitto kun tuli pahalle päälle lauantaina, valehtelevat vielä sivuillansakkin. Joku selityshän tuohon pitää saada. Kyllä urheilussa reaaliaikaisuus on muillekin kuin veikkaajille suurin arvo.

• Rapakko

Jatko-ajan keskustelupalstalla jonku tyypin saama palaute Urho Tv:ltä lupaili, että jatkossa myös lauantain pelit lähetettäisiin suorina. Muutenhan tässä on selvä sopimusrikkomus - 3 livepeliä viikossa lupailivat. Toivotaan toivotaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe