Mulla on ihannenainen itselläni:

Onnellinen mies

Hän on lempeä, äärettömän kaunis, älykäs ja kiltti nainen. Hänellä on vihreät ja kauniit vinot kissansilmät, liikkukin kissamaisen naisellisesti, ei kävele kuin tukkijätkä. Siroluinen ja erittäin hyvä vartaloinen, muodot kohdillaan, ja kapeavyötäröinen ja omaa upeat hiukset ja pitkät jalat. Hänessä kaikki on niin naisellista kuin naisessa vaan voi olla. Hän on 173 senttiä, painoa 55 kiloa. Meillä on kaksi lasta, eikä naiseni seksikkyys tai naisellisuus ole kadonnut yhtään mihinkään. 10 vuoden aikana olen päivä päivältä enemmän rakastunut. Hän on maailman upein nainen. Ja todella, hän on maailman luokan kaunotar, mutta ei ole mikään diivailija ulkonäkönsä vuoksi. Hän on nainen jolla on upea sydän, eikä kenelläkään toisella miehellä ole niin upeaa pakkausta kuin minulla. Todellinen helmi muiden tusinatiinojen joukossa.
Ainiin, hän ei käy baareissa, eikä juo. Siinä on ihannenaista kerrakseen

21

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin onnellinen

oo onnellinen! Etpä taida itsekään sitten ihan tavallinen pulliainen olla. Vakka kantensa valitsee. Tosin vaikka ei niin hyvännökoinen pari olisikaan, voivat he silti olla onnellisia.

• Happy for you

suurin osa vaan unelmoi. Lucky you!

• ?!

"Hän on 173 senttiä, painoa 55 kiloa"

Naisesi on sairaalloisen laiha. Hänen painoindeksinsä on 18,4 mikä tarkoittaa alipainoa. Normaalin raja on 20-25. Oletkan keksinyt koko jutun? Yleensä alipainoiset naiset eivät tule raskaaksi. Taidat elää haavemaailmassa...

• -joidenkin kateellisuudella ei oo mitään rajaa-

Joku kateellinen siellä >x)

"Yleensä alipainoiset naiset eivät tule raskaaksi. Taidat elää haavemaailmassa..." Toi oli jo säälittävä heitto. Herää jo todellisuuteen, tuollaiset puheet on vaan keksitty ettei ylipainoiset, itsekurittomat naiset tuntisi oloaan niin epäonnistuneeksi.

• Totta joka sana
        -joidenkin kateellisuudella ei oo mitään rajaa- kirjoitti:

Joku kateellinen siellä >x)

"Yleensä alipainoiset naiset eivät tule raskaaksi. Taidat elää haavemaailmassa..." Toi oli jo säälittävä heitto. Herää jo todellisuuteen, tuollaiset puheet on vaan keksitty ettei ylipainoiset, itsekurittomat naiset tuntisi oloaan niin epäonnistuneeksi.

sairaalloisen laiha :) kuppikoko on luomu D ja rinnanympärys 70, ja kaksi tervettä ja äitinsä upean ulkonäön perinyttä lasta on saatu. Hän urheilee, ja syö hyvin. Ei makaa sohvalla ja vedä pitsoja eikä juo kaljaa .) Touhottaa paljon lasten kanssa, ja sitä myöten lapsetkin ovat innokkaita liikkumaan.
        Katsos nainen voi todellakin täyttää kaikki unelmamitat ja kriteerit, sanoinhan että minulla on unelmanainen kotonani. Nykynaiset on lähestulkoon pilanneet itsensä kaloreilla, kaljapöhötyksellä, ja ravintoloissa istumisessa perse ikävä kyllä leviää ja naama turpoaa, vaikka vähän välissä tanssisikin.

• hahahhahahahhahha
        Totta joka sana kirjoitti:

sairaalloisen laiha :) kuppikoko on luomu D ja rinnanympärys 70, ja kaksi tervettä ja äitinsä upean ulkonäön perinyttä lasta on saatu. Hän urheilee, ja syö hyvin. Ei makaa sohvalla ja vedä pitsoja eikä juo kaljaa .) Touhottaa paljon lasten kanssa, ja sitä myöten lapsetkin ovat innokkaita liikkumaan.
        Katsos nainen voi todellakin täyttää kaikki unelmamitat ja kriteerit, sanoinhan että minulla on unelmanainen kotonani. Nykynaiset on lähestulkoon pilanneet itsensä kaloreilla, kaljapöhötyksellä, ja ravintoloissa istumisessa perse ikävä kyllä leviää ja naama turpoaa, vaikka vähän välissä tanssisikin.

"kuppikoko on luomu D ja rinnanympärys 70" JOKA IKINEN NAINEN (AINAKIN) TIETÄÄ ETTÄ TOI ON MAHDOTON YHTÄLÖ! Mutta antaa miehen haaveilla silikoni tikusta

• Ei tarvitse uskoa, mutta totta tämä nyt vaan on
        hahahhahahahhahha kirjoitti:

"kuppikoko on luomu D ja rinnanympärys 70" JOKA IKINEN NAINEN (AINAKIN) TIETÄÄ ETTÄ TOI ON MAHDOTON YHTÄLÖ! Mutta antaa miehen haaveilla silikoni tikusta

mutta niin nyt vain on. Harvassa on naisia jotka vastaavat lähimainkaan omaani. Mutta näitä helmiä löytyy sieltä täältä. Jokainen nainen ei vastaa sinun käsitystäsi siitä mikä on mahdollista. Jos et ole nähnyt, on turha väittää etteikö olisi mahdollista. Naiseni on ylivertainen ja ylivertainen tarkoittaa ettei kovin moni muu yllä likimainkaan edes sinne päin.

• harvassa valioyksilöt

kuppikoko D ja ympärys 70. Hän on luomu myös, mutta eipä kasva näitä naisia joka oksalla.

• Nainen25

Itse olen 70 C, 70 D on jo harvinainen yhdistelmä.. Tosin yksi ystäväni on 70 E, ja joutuu aika usein teettämään vaatteensa. Ja ihan luomuja ollaan että älkää ny ihan yleistäkö, meitä on monenkokoisia :)
        Hoikka nainen kyllä kärsii isoista rinnoista (esim. selkäkivut ja vaikeudet löytää tarpeeksi tukevia urheilurintsikoita)

• ainaollutlaiha

Tarkoittaako jos painoindeksi on erittäin alhainen että on anoreksia?? Itselläni paino indeksi on 17 mutta en sairasta anoreksiaa! On ihmisiä jotka ovat luonnostaan laihoja kuten minä. Paino ei nouse millään, joka johtuu nopeasta aineenvaihdunnasta. http://z.about.com/d/shoes/1/0/s/c/Nicole_Richie_Shoes.jpg olen luonnostani noin laiha ja pituutta on melkein 165cm. Tuossa kuvassa hän on alle 160cm

• ...
        Totta joka sana kirjoitti:

kuin mitta rinnan alta. Tuo 70 cm on mahdollinen mittaustulos rinnan alta, mutta jos on D-kuppi niin rinnanympärys (mitta rinnan päältä) ei voi olla tuo.

• Ei se
        harvassa valioyksilöt kirjoitti:

kuppikoko D ja ympärys 70. Hän on luomu myös, mutta eipä kasva näitä naisia joka oksalla.

70 ole sen RINNANympärys vaan liivien koko. Tajuatko pösilö minkä ympäriltä liivikoko mitataan? XD

• Joe The Scrap

Tää provohan on yhtä täydellinen kuin Martti Servon ja Napanderin vedätys musiikkimaailmassa ; )

• Kaunein heistä on mun!

ihme juttu että ei uskota. Helmiä on olemassa :D

• Raven___
        Kaunein heistä on mun! kirjoitti:

ihme juttu että ei uskota. Helmiä on olemassa :D

Tekstisi VOI olla totta mutta on VARMASTI provo.
        Got it?

• Vaimon tulee ollakin ihanne, jos (ja kun) sitä yhteiselämää kestää koko loppuelämän.

• okei...

70 senttiä rinnanympärys...? Rinnanympärys mitataan siitä rintojen päältä, ei rintojen alta, mistä kyllä tsekataan rintaliivien koko. Onhan siis misseilläkin rinnanympärys noin 90-95 senttiä. Mut sun kotikaunottarella 70 cm :'-DDDD Silloin todellakin D-kuppi on mahdottomuus. Terveisin: 167 cm ja 82 kg. Ja usko tai älä: rintaliivikoko 70DD.

• Älkää lukekö rivien välistä
        okei... kirjoitti:

70 senttiä rinnanympärys...? Rinnanympärys mitataan siitä rintojen päältä, ei rintojen alta, mistä kyllä tsekataan rintaliivien koko. Onhan siis misseilläkin rinnanympärys noin 90-95 senttiä. Mut sun kotikaunottarella 70 cm :'-DDDD Silloin todellakin D-kuppi on mahdottomuus. Terveisin: 167 cm ja 82 kg. Ja usko tai älä: rintaliivikoko 70DD.

ei kirjoittanut että rinnanympärys olisi 70 cm. Hän mitä ilmeisemmin tarkoitti juuri rintaliivin kokoa, koska edellä mainitsi myös rintaliivin kuppikooksi D:n. Näin ollen tämän miehen upealla naisella on myös rinnanympärys josta monet naiset vain haaveilevat.

• ihmetellen
        Älkää lukekö rivien välistä kirjoitti:

ei kirjoittanut että rinnanympärys olisi 70 cm. Hän mitä ilmeisemmin tarkoitti juuri rintaliivin kokoa, koska edellä mainitsi myös rintaliivin kuppikooksi D:n. Näin ollen tämän miehen upealla naisella on myös rinnanympärys josta monet naiset vain haaveilevat.

no en mä ainkaan haluis ittelleni mitään jättirintoja! Elämä on liian kivaa ilman selkäsärkyjä ja helppoa kun löytää sopivia vaatteita. Tuttavallani on ongelma löytää sopivia puseroita/takkeja koska hänellä on isot rinant luonnostaan ja hän aikookin käydä niitä pienennyttämässä. En siis ymmärrä miksi mihet kuvittelevat naisten himoitsevan jotain pamela andersson tyylisiä tissejä? Ei kiitos!

• vastaavaa

siskoa tai muuta sukua mullekin!Hukassa tuollaiset yksilöt..

• vaan...

Kuvia! Tai sitä ei tapahtunut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe