lennän torstaina dalamanin kentälle.määrittelemätön majoitus(ois tehnyt mieli ottaa all inc.mutta menköön nyt näin).voi olla että päädyn icmeler:n tai sitten marmarikseen.hyvää syksyä kaikille.ranta ja risteily odottaa..
rohkea rokan syö
kuljetusneuvos
2
427
Vastaukset
- P Töpöhäntä
Olen käynyt just samanlaisella (heh...sen verran ainakin samanlaisella että Dalamanin kentälle ja määrittelemätön majoitus) matkalla ja kiva viikko oli eikä oteta ikinä niitä all inc, eihän???
- kuljetusneuvos
Kiitos. P Töpöhäntä.säästömajoitus taantuman kunniaksi.sitten nousukaudella all inc.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657