Tai kenellä vaan on mahdollisuus saada paperitehtaan telamattoa. Olettakaapa paljonko tuhkaluukkuun laitetaan paperia palamaan kun on tarkotuksena saada hormi vetämään.. Laittakaa sitten tuollainen määrä paperia palamaan tuon kyseisen telamaton päälle. No syttyikö matto, paloiko mattoon melkein nyrkin mentävä reikä? Veikkaampa ettei palanut, vaan että kun saisi maton palamaan puhki, tarvittaisiin siihen esim. lamppuöljyä.
Kuitenkin eräs henkilö on poliisikuulustelussa väittänyt maton syttyneen tuolla tavalla. Kun lukee kuulustelupöytäkirjat tarkkaan ilmenee niistä, että tuota maton palamista oli katselemassa 4 henkilöä.
Poliisit eivät maton palamisherkkyyttä lukuisista vaatimuksistani huolimatta testanneet, eivätkä sitä, löytyisikö matosta mahdollisesti jäämiä lamppuöljystä.. Merkillistä ettei rikoksen selvittäminen poliisia kiinnosta.
Tutkikaapa euralaiset
9
293
Vastaukset
- voe, voe--
on se merkillistä, että yks ihminen saa "vastaansa" niin paljon epäoikeudenmukaisuutta, syyttäjät ei syytä, lakimiehet ei aja, viranomaiset eivät välitä ja nyt vielä tääkin "skandaali" poliisi ei tutki, ihan kauheeta! Pitäiskö järjestää jonkin sortin kansalaiskeräys, jonka tuotolla voitais hankkia kaverille peili, löytyis ratkaisu kaikkiin näihin "ongelmiin"..
- von Lagerbom
Maton syttymisherkkyyttä saa tutkittua.. Mitä jos vilkaisisit itse siihen peiliin nyt ensin ja sitten hankkisit kyseistä mattoa sopivan palan ja tekisit testin. Ja sen jälkeen voisit lukaista kyseiset kuulustelupöytäkirjat ja syyttämättäjättämispäätöksen, jossa mm todetaan ettei syytettä nosteta koska epäilty ei ole asiaa tunnustanut.. Outo syy syyttämättäjättämispäätökselle vai mitä..
- voe, voe sinnuu
von Lagerbom kirjoitti:
Maton syttymisherkkyyttä saa tutkittua.. Mitä jos vilkaisisit itse siihen peiliin nyt ensin ja sitten hankkisit kyseistä mattoa sopivan palan ja tekisit testin. Ja sen jälkeen voisit lukaista kyseiset kuulustelupöytäkirjat ja syyttämättäjättämispäätöksen, jossa mm todetaan ettei syytettä nosteta koska epäilty ei ole asiaa tunnustanut.. Outo syy syyttämättäjättämispäätökselle vai mitä..
lähteä leikkimään poliisia, kun ei ole siihen koulutusta, samaa suosittelen sinulle. Et sitten vastannut tuonne toiseen keskusteluun, onko sinulla yhtään oikeusjutun päätöstä, jossa sinut olisi todettu uhriksi, johonkin rikokseen??
- Lundop Konia
voe, voe sinnuu kirjoitti:
lähteä leikkimään poliisia, kun ei ole siihen koulutusta, samaa suosittelen sinulle. Et sitten vastannut tuonne toiseen keskusteluun, onko sinulla yhtään oikeusjutun päätöstä, jossa sinut olisi todettu uhriksi, johonkin rikokseen??
kommentoiko tuon kitisijä tarinoita. Sen ego vain vääristyy entisestään. Jos mahdollista.
- von Lagerbom
Lundop Konia kirjoitti:
kommentoiko tuon kitisijä tarinoita. Sen ego vain vääristyy entisestään. Jos mahdollista.
Silmät totuudelta..
- von Lagerbom
von Lagerbom kirjoitti:
Silmät totuudelta..
Noin juuri harhautetaan siirtämällä keskustelu itse asiasta, vaikka kuka tahansa voisi saada selville totuuden tutkimalla miten sellainen matto syttyy ja lukemalla sen jälkeen asiassa suoritetut kuulustelupöytäkirjat, ja syyttämättäjättämispäätöksen.. Ja toimittamiani lisäselvityksiä ei ole ollenkaan tutkittu, ei edes kuultu todistajiksi nimeämiäni henkilöitä.. Ei tietysti, koska silloin olisi ollut pakko jatkaa tutkintaa..
- Keijolla on kova käsi
von Lagerbom kirjoitti:
Noin juuri harhautetaan siirtämällä keskustelu itse asiasta, vaikka kuka tahansa voisi saada selville totuuden tutkimalla miten sellainen matto syttyy ja lukemalla sen jälkeen asiassa suoritetut kuulustelupöytäkirjat, ja syyttämättäjättämispäätöksen.. Ja toimittamiani lisäselvityksiä ei ole ollenkaan tutkittu, ei edes kuultu todistajiksi nimeämiäni henkilöitä.. Ei tietysti, koska silloin olisi ollut pakko jatkaa tutkintaa..
Sulla on laakeripummi itellä matot pahasti kasassa vintilläsi. Lopeta nyt jo olematon paskanjauhanta sortamisestasi. Sinua käsitellään juuri niinkuin muitakin kansalaisia. Ja muu on paskapuhetta.
- von Lagerbom
Keijolla on kova käsi kirjoitti:
Sulla on laakeripummi itellä matot pahasti kasassa vintilläsi. Lopeta nyt jo olematon paskanjauhanta sortamisestasi. Sinua käsitellään juuri niinkuin muitakin kansalaisia. Ja muu on paskapuhetta.
Heti ehkä kun minulle annetaan viralliselta taholta ilmoitus, että voin esimerkiksi lähetellä tekstiviestejä erinäisille henkilöille , joissa voin kutsua heitä sikahuoriksi joutumatta asiasta vastuuseen. Sitten varmaan jo uskoisin ettei minua käsitellä eri tavalla kuin muita kansalaisia.. Miksi virallinen taho ei ole minulle vastannut mitään kysymykseeni voinko sellaisia viestejä lähetellä, kun sellaiset eivät erään syyttäjän mielestä täytä minkäänlaisen rikoksen tunnusmerkistöä. Hmm. En ole vielä uskaltautunut lähettämään kyseiselle syyttäjälle kyseistä tekstiviestiä joka kuului seuraavasti.. Lueppa sikahuora edellinen viestini.. Hehhee..
- hankkisit sen elämän
von Lagerbom kirjoitti:
Heti ehkä kun minulle annetaan viralliselta taholta ilmoitus, että voin esimerkiksi lähetellä tekstiviestejä erinäisille henkilöille , joissa voin kutsua heitä sikahuoriksi joutumatta asiasta vastuuseen. Sitten varmaan jo uskoisin ettei minua käsitellä eri tavalla kuin muita kansalaisia.. Miksi virallinen taho ei ole minulle vastannut mitään kysymykseeni voinko sellaisia viestejä lähetellä, kun sellaiset eivät erään syyttäjän mielestä täytä minkäänlaisen rikoksen tunnusmerkistöä. Hmm. En ole vielä uskaltautunut lähettämään kyseiselle syyttäjälle kyseistä tekstiviestiä joka kuului seuraavasti.. Lueppa sikahuora edellinen viestini.. Hehhee..
älyllinen viestien vaihto on OIKEASTI mennyt, eli ettei vaan olisi puoleen jos toiseenkin solvailua, siksi on jätetty huomioimatta. Tosin jokainen ns. normaali ihminen hoitaa riitansa muualla, kuin suomi24.n palstoilla ja kun tämä kartanonherra kertoo täällä vain ja ainoastaan omat versionsa tapahtumista...taitaa jäädä jotain erittäin oleellista kertomatta,heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398