Mietitäänpä kuvitteellista otsikkoa, jotta "Sorsastaja tappoi sorsan". Miksiköhän tämmöinen uutisotsikko olisi pienoinen uutispommi? Nyt kaikki näsäviisaat mikki hiiret, metsästäjät, fiksut jne. liikkeelle. Kuka keksii oikean ratkaisun tähän kysymykseen?
Tulen antamaan ratkaisun lähiaikoina. Jos joku antaa oikean vastauksen, niin hänelle on tarjolla erikoispalkinto.
Arvoituksen aika
30
486
Vastaukset
- metsäs....täjäinen
Vastauksesi on kuvitteellisessa fantasiamaailmassa jossa ihminen on köytänyt syvemmän henkisen yhteyden maa äitiin ja sen lapsiin. Ei ole metsästäjä murhaaja intiaaneja/valkoisia vaan kaikki elämme syvässä tietoisuudessa ykseyteen? AI? EI ? No haista joka tapauksessa paska. Teidänlaiset idiootit hoitoon.
- metsästäjäinen
olen oikea metsästäjäinen. älkää sekottako mua tohon.
- Donnee
Eiks sua yhtään hävetä tulla mussuttaan tänne takas niinku mitään ei ois tapahtunu? Sua ja sun alteregoos vedettiin hudaan 10-0 tossa yhes alemmas stooris. Ja vaan jätkä yrittää olla niikus ei oliskaan. Häpeisit ees. En mäkään diggaa eläinten tappajist mut en tosiaan tommosist luusereistakaan jotka ei osaa tai ees yritä puolustaa itteesä väittelys. Ollaan olevinaan muka jotain kovii ku kukaan ei tosissaan viiti jaksaa noteeraa mut heti ku joku vähä pyörittelee niskavilloist nii inistään ku jotki pissikset. Mä häpeen tommosii!
- MET SÄS TÄ JÄI NEN
Eiks sua yhtään hävetä tulla mussuttaan tänne takas niinku mitään ei ois tapahtunu? Ai mitä muka on tapahtunut pelle?
Sua ja sun alteregoos vedettiin hudaan 10-0 tossa yhes alemmas stooris..no en huomannut. taidat puhua taaskin itsestäsi homo pelle.
Ja vaan jätkä yrittää olla niikus ei oliskaan. Yritä sinä mitä haluat. mulle riittää kun ooon vaan ihan itseni homo pelle.
En mäkään diggaa eläinten tappajist mut en tosiaan tommosist luusereistakaan jotka ei osaa tai ees yritä puolustaa itteesä väittelys. Mua ei kiinnosta puolustaa itseäni, kun ei ole arvoista vastustajaa. on vain vihreitä homoja.
Mäkin häpeän sua. ihan vilpittimösti. - :-D
MET SÄS TÄ JÄI NEN kirjoitti:
Eiks sua yhtään hävetä tulla mussuttaan tänne takas niinku mitään ei ois tapahtunu? Ai mitä muka on tapahtunut pelle?
Sua ja sun alteregoos vedettiin hudaan 10-0 tossa yhes alemmas stooris..no en huomannut. taidat puhua taaskin itsestäsi homo pelle.
Ja vaan jätkä yrittää olla niikus ei oliskaan. Yritä sinä mitä haluat. mulle riittää kun ooon vaan ihan itseni homo pelle.
En mäkään diggaa eläinten tappajist mut en tosiaan tommosist luusereistakaan jotka ei osaa tai ees yritä puolustaa itteesä väittelys. Mua ei kiinnosta puolustaa itseäni, kun ei ole arvoista vastustajaa. on vain vihreitä homoja.
Mäkin häpeän sua. ihan vilpittimösti.Onks niiku mitään järkee tulla kertoon tänne homoudestaan häh? Ei se mun mielest tänne kuuluu ja ainaskaa mua ei niinku oikeesti jaksa kiinnostaa sun homoutes hei pätkääkää. Oo mun puolet mitää oot mut pidä se omana tietonas.
- heppulipeppuli
Mäkin häpeän sua. ihan vilpittimösti.Hyvä jos sulle riittää olla ihan itsesi homo pelle kuten itseesi tituleerasit vaan miksi sillä onnellas täytyy täällä elvistellä??? Onkohan tuohon nyt oikein mitään varsinaista syytäkään.
- V****
heppulipeppuli kirjoitti:
Hyvä jos sulle riittää olla ihan itsesi homo pelle kuten itseesi tituleerasit vaan miksi sillä onnellas täytyy täällä elvistellä??? Onkohan tuohon nyt oikein mitään varsinaista syytäkään.
HOMOUDESTA TE OIKEIN V**** JAUHATTE?!?!
- ymmärsin
V**** kirjoitti:
HOMOUDESTA TE OIKEIN V**** JAUHATTE?!?!
Vissiin tuo nimppari pelle 12 mettämies tai joku sano olevansa homo pellenä onnellinen oma ittensä. Tai jotain sinne päin aika huvittavaa. Vai sinäkö se olit. No pikkusen vähä huvittavaa kieltämättä heh-heh...
- OO!
ymmärsin kirjoitti:
Vissiin tuo nimppari pelle 12 mettämies tai joku sano olevansa homo pellenä onnellinen oma ittensä. Tai jotain sinne päin aika huvittavaa. Vai sinäkö se olit. No pikkusen vähä huvittavaa kieltämättä heh-heh...
missä se on nii muka sanonu?
- jo
OO! kirjoitti:
missä se on nii muka sanonu?
sori
- metsästäjäinen
Mäkin häpeän sua. ihan vilpittimösti.mä olen ainoa oikea metsästäjäinen. senki blle.
"En mäkään diggaa eläinten tappajist"
biiberö. mitä ne ihmiset on sitte syöny hä? matojako? rairuohoa? kakkaa? pissaa? kiviä? mahdollisimman raakaa metsästämistä vaan kun on pedoista kyse. nehä on petoja ja siksi pahoja. nimi petokin jo kertaa kaiken lajista.
yhestä hirvestäkinhän riittää iha älyttömästi syötävää isommallekki kakara laumalle. eikö ne luutki voi syödä tai antaa koirille?
onpa monen biiberön sydän murtunut yhdessä 16 22 ampumani sorsan sydämen kanssa.
karhun kanssa painiin käyn. :P
T: 16 22
- Pekka_Vähäpuksunki
Mieleeni tuli näin äkkiseltään kaksi vaihtoehtoa, jotka kummatkin omassa kielellisessä merkityksessään olisivat varteenotettevia ratkaisuja.
1. Sorsaa ei sinänsä yksilönä ole olemassakaan, vaan se on eräs lintuheimo. Puhekielessä "sorsa", vaikka "sorsat" lienee tieteellisesti tarkempi ilmaus. Olisi erikoista, jos sorsastaja onnistuisi tappamaan lintuheimon.
2. Olisi erikoista, jos näytelmä tappaisi sorsan. Tähän voidaan myös liittää ykkösen perusteluja.
Pekka Vähäpuksunkifilosofista pohdiskelua, mutta juuri tätä en nyt tarkoittanut. Annetaan jo nyt vastaus, kun mikki hiirillä taikka metsästäjillä ei näköjään riitä rahkeet yrittää tosissaan. Olkaa hyvä:
RATKAISU
Miksikö siis olisi pienoinen uutispommi, jos sorsastaja tappaa sorsan? Noh, jos puhutaan sorsastajasta, niin tällöin puhutaan vahvasti humaltuneesta henkilöstä. Siis räkä poskella ammuskelijasta. Todennäköisyys, jotta lähes tiedottomassa tilassa oleva henkilö osuisi haulikolla lentävään sorsaan, on häviävän pieni.
Kuitenkin sorsia joskus tipahtaa alas. Mistä tämä kertoo? Sehän tarkoittaa valtavia määriä kännisten ampumia hauleja luontoon, jotta yksikin sorsa tipahtaisi. Laskujeni mukaan sorsastaja tarvii keskimäärin 418 patruunaa ampumaansa yhtä sorsaa kohti. Tässä on tarpeeksi uutispommia. Jos lasketaan lisäksi tyhjät tölkit ja muut sorsastajien luontoon jättämät paskat ja roskat, sekä sorsastuksessa haavoittuneet&kuolleet, niin yhden sorsan tiputtamisesta aiheutuvat haitat koko yhteiskunnalle ovat varmasti uutispommin arvoinen asia.- että uimamaisteri
Susianalyytikko kirjoitti:
filosofista pohdiskelua, mutta juuri tätä en nyt tarkoittanut. Annetaan jo nyt vastaus, kun mikki hiirillä taikka metsästäjillä ei näköjään riitä rahkeet yrittää tosissaan. Olkaa hyvä:
RATKAISU
Miksikö siis olisi pienoinen uutispommi, jos sorsastaja tappaa sorsan? Noh, jos puhutaan sorsastajasta, niin tällöin puhutaan vahvasti humaltuneesta henkilöstä. Siis räkä poskella ammuskelijasta. Todennäköisyys, jotta lähes tiedottomassa tilassa oleva henkilö osuisi haulikolla lentävään sorsaan, on häviävän pieni.
Kuitenkin sorsia joskus tipahtaa alas. Mistä tämä kertoo? Sehän tarkoittaa valtavia määriä kännisten ampumia hauleja luontoon, jotta yksikin sorsa tipahtaisi. Laskujeni mukaan sorsastaja tarvii keskimäärin 418 patruunaa ampumaansa yhtä sorsaa kohti. Tässä on tarpeeksi uutispommia. Jos lasketaan lisäksi tyhjät tölkit ja muut sorsastajien luontoon jättämät paskat ja roskat, sekä sorsastuksessa haavoittuneet&kuolleet, niin yhden sorsan tiputtamisesta aiheutuvat haitat koko yhteiskunnalle ovat varmasti uutispommin arvoinen asia.tekee "tiedettä" arvailujensa ja luulojensa harhojen vallassa.
- loppuunajettu
filosofista pohdiskelua, mutta juuri tätä en nyt tarkoittanut. Annetaan jo nyt vastaus, kun mikki hiirillä taikka metsästäjillä ei näköjään riitä rahkeet yrittää tosissaan. Olkaa hyvä:
RATKAISU
Kuitenkin sorsia joskus tipahtaa alas. Mistä tämä kertoo? Sehän tarkoittaa valtavia määriä kännisten ampumia hauleja luontoon, jotta yksikin sorsa tipahtaisi. Laskujeni mukaan sorsastaja tarvii keskimäärin 418 patruunaa ampumaansa yhtä sorsaa kohti. Tässä on tarpeeksi uutispommia. Jos lasketaan lisäksi tyhjät tölkit ja muut sorsastajien luontoon jättämät paskat ja roskat, sekä sorsastuksessa haavoittuneet&kuolleet, niin yhden sorsan tiputtamisesta aiheutuvat haitat koko yhteiskunnalle ovat varmasti uutispommin arvoinen asia.Väsymyksen tunnetta voidaan poistaa ja aistien havainnointikykyä lisätä piristeillä.Ihminen tarvitsee unta, vaikkei joskus huomaisikaan tätä.
- pöpöpö
loppuunajettu kirjoitti:
Väsymyksen tunnetta voidaan poistaa ja aistien havainnointikykyä lisätä piristeillä.Ihminen tarvitsee unta, vaikkei joskus huomaisikaan tätä.
anaalilyytikon teksti ei vaikuta yhtään väsyneeltä, päinvastoin, näitä lukee mielellään.
- jep jees
RATKAISU
Kuitenkin sorsia joskus tipahtaa alas. Mistä tämä kertoo? Sehän tarkoittaa valtavia määriä kännisten ampumia hauleja luontoon, jotta yksikin sorsa tipahtaisi. Laskujeni mukaan sorsastaja tarvii keskimäärin 418 patruunaa ampumaansa yhtä sorsaa kohti. Tässä on tarpeeksi uutispommia. Jos lasketaan lisäksi tyhjät tölkit ja muut sorsastajien luontoon jättämät paskat ja roskat, sekä sorsastuksessa haavoittuneet&kuolleet, niin yhden sorsan tiputtamisesta aiheutuvat haitat koko yhteiskunnalle ovat varmasti uutispommin arvoinen asia.harjoittettuani tulin siihen tulokseen, että susianalyytikko on väärässä. Mikäli kaikki sorsastajat olisivat umpikännissä ammuskelevia örveltäjiä, niin eihän silloin kysymyksessä olisi mikään uutispommi, eikä siitä saisi edes kunnollista ankkaakaan meinaan uutis sellaista. Kysymyshän olisi silloin vallitsevata asiaintilasta, eihän itseään kunniottava uutistoimittaja iltapäivälehdestä lähde tekemään lööppijuttua kadulla kävelijästäkään, ellei tämä ole 10 promillen humalassa ja soita pieremällä marseljeesiä käsillä kävellessään.
Humalainen sorsastaja on uutinen sen takia että kyseessä on niin harvinainen tapaus, että se on ylittänyt uutiskynnyksen.
Tavallisesti luotettavalta taholta olen myös saanut selville, että kyseessä oli naureskelija, jonka Susianalyytikko oli juottanut känniin ja istuttanut autoon ja kutsunut poliisit. jep jees kirjoitti:
harjoittettuani tulin siihen tulokseen, että susianalyytikko on väärässä. Mikäli kaikki sorsastajat olisivat umpikännissä ammuskelevia örveltäjiä, niin eihän silloin kysymyksessä olisi mikään uutispommi, eikä siitä saisi edes kunnollista ankkaakaan meinaan uutis sellaista. Kysymyshän olisi silloin vallitsevata asiaintilasta, eihän itseään kunniottava uutistoimittaja iltapäivälehdestä lähde tekemään lööppijuttua kadulla kävelijästäkään, ellei tämä ole 10 promillen humalassa ja soita pieremällä marseljeesiä käsillä kävellessään.
Humalainen sorsastaja on uutinen sen takia että kyseessä on niin harvinainen tapaus, että se on ylittänyt uutiskynnyksen.
Tavallisesti luotettavalta taholta olen myös saanut selville, että kyseessä oli naureskelija, jonka Susianalyytikko oli juottanut känniin ja istuttanut autoon ja kutsunut poliisit.että sorsastajan tappama ja vieläpä löytämä sorsa on tavallaan lottovoitto känniselle sorsastajalle. Ainahan lottovoittajat ovat uutispommin "arvoisia".
- jep jees
että sorsastajan tappama ja vieläpä löytämä sorsa on tavallaan lottovoitto känniselle sorsastajalle. Ainahan lottovoittajat ovat uutispommin "arvoisia".
aleta ihan metsään menemään, sorsan arvo on jotain 30 euroo, en ole vielä tavannut yhtään uutispommia joka olis alkanu, että lottovoittaja nappasi 30 euroo.
- Tohtorisetä
RATKAISU
Kuitenkin sorsia joskus tipahtaa alas. Mistä tämä kertoo? Sehän tarkoittaa valtavia määriä kännisten ampumia hauleja luontoon, jotta yksikin sorsa tipahtaisi. Laskujeni mukaan sorsastaja tarvii keskimäärin 418 patruunaa ampumaansa yhtä sorsaa kohti. Tässä on tarpeeksi uutispommia. Jos lasketaan lisäksi tyhjät tölkit ja muut sorsastajien luontoon jättämät paskat ja roskat, sekä sorsastuksessa haavoittuneet&kuolleet, niin yhden sorsan tiputtamisesta aiheutuvat haitat koko yhteiskunnalle ovat varmasti uutispommin arvoinen asia.Seuraavassa tutkimuksessaan kopsauttaisi kumivasarallaan anaalilyyliä polven sijasta päähän ?
Tärähdys voisi singota tähänastiseen veteläpaskakeskeiseen ajatuskehään mutkan tai peräti aukon, josta sekalainen ajatusmaailma pääsisi uusiin ympyröihin.
Toki iskun tulisi olla varsin luja. Ei tuollaista pakkomiellettä vähällä paranneta.
Henkilökohtaisesti en paheksuisi lievän kallonmurtumatason shokki-iskua, mikäli potilas sillä parantuisi. - -----------------------
jep jees kirjoitti:
aleta ihan metsään menemään, sorsan arvo on jotain 30 euroo, en ole vielä tavannut yhtään uutispommia joka olis alkanu, että lottovoittaja nappasi 30 euroo.
30 euroo tulee koijjari roskisdyykkarille tarpeeseen siistis sitä ruokotonta karvanaamaansa ja hamppumaista hippilettiään.
Tohtorisetä kirjoitti:
Seuraavassa tutkimuksessaan kopsauttaisi kumivasarallaan anaalilyyliä polven sijasta päähän ?
Tärähdys voisi singota tähänastiseen veteläpaskakeskeiseen ajatuskehään mutkan tai peräti aukon, josta sekalainen ajatusmaailma pääsisi uusiin ympyröihin.
Toki iskun tulisi olla varsin luja. Ei tuollaista pakkomiellettä vähällä paranneta.
Henkilökohtaisesti en paheksuisi lievän kallonmurtumatason shokki-iskua, mikäli potilas sillä parantuisi.kielenkäyttö hallinnassa. Nyt vaan olet pikkusen väärällä polulla pohdinnoissasi.
Minä ajattelen mainitsemallasi shokki-iskulla vaikkapa jättiasteroidin törmäystä maapalloon taikka valtavaa tulivuoren purkausta, mikä tekisi meille kaikille hyvää. Miksikö?
Noh, arvot menisivät tällöin uusiksi. Nythän maapalloa hallitsevat kaikenmaailman susipelkurit ja hampurilaisten mässyttäjät. Tähän ajatusmaailmaan iso muutos olisi oikein tervetullut. Apinalle olisi oikein kohdata susi taikka asteroidi silmästä silmään.----------------------- kirjoitti:
30 euroo tulee koijjari roskisdyykkarille tarpeeseen siistis sitä ruokotonta karvanaamaansa ja hamppumaista hippilettiään.
30 euroa voisin käyttää huoletta perseeni pyyhkimiseen käydessäni paskalla, mutta vessapaperi on kuiteskin pehmeämpää. Ylipäätänsä minua ei niinkään kiinnosta raha, vaan oikeudenmukaisuus. Molempia on tarjolla kohdaltani, mutta pelkästään oikeudenmukaisuus ja fiksut ajatukset kiinnostavat minua.
että uimamaisteri kirjoitti:
tekee "tiedettä" arvailujensa ja luulojensa harhojen vallassa.
jotta esim. eilenkin käyskentelin liminganlahden ryteikössä ajatuksineni. En voinut olla törmäämättä sorsastajiin. Minä olen hyvin ajan tasalla ajatuksineni. Tiedän, mistä puhun.
- syntyneessä tilanteessa
kielenkäyttö hallinnassa. Nyt vaan olet pikkusen väärällä polulla pohdinnoissasi.
Minä ajattelen mainitsemallasi shokki-iskulla vaikkapa jättiasteroidin törmäystä maapalloon taikka valtavaa tulivuoren purkausta, mikä tekisi meille kaikille hyvää. Miksikö?
Noh, arvot menisivät tällöin uusiksi. Nythän maapalloa hallitsevat kaikenmaailman susipelkurit ja hampurilaisten mässyttäjät. Tähän ajatusmaailmaan iso muutos olisi oikein tervetullut. Apinalle olisi oikein kohdata susi taikka asteroidi silmästä silmään.metsästys ja luonnosta eläminen nousisivat kunniaan, ja sudetkin syötäisiin paremman puutteessa.
Metsästäjien arvostus nousisi samalla kun vastustajat kiireesti kääntelisivät kelkkojaan (tai kuolisivat nälkään). - sudenluolasta
kielenkäyttö hallinnassa. Nyt vaan olet pikkusen väärällä polulla pohdinnoissasi.
Noh, arvot menisivät tällöin uusiksi. Nythän maapalloa hallitsevat kaikenmaailman susipelkurit ja hampurilaisten mässyttäjät. Tähän ajatusmaailmaan iso muutos olisi oikein tervetullut. Apinalle olisi oikein kohdata susi taikka asteroidi silmästä silmään.oletko kristitty, vaiko sydämetön susi.
- :-DLOL
BUAHAHAAAAHOHOHEHEHEEE ONNELLINE OMA ITTESÄ HOMOPELLENÄ HOHOHAHAHOHOO!!!! MAFTAWWAA MAFTAWWAA OLLAAN NAURETTU OIKEIN PORUKAN VOIMALLA SULLE ÄÄLIÖLLE HOHOAHEEE:-D
oikein kunnon apinalauma kasaan ja lukekaa tekstejäni. Pikkuhiljaa mielessänne voisi tällöin tapahtua kehitystä fiksumpaan suuntaan. Nauru on aina sallittua. Itku vaikkapa susien paljoudesta on sen sijaan vähän arvelluttavampaa.
- naureskelija
Osuitpa oikeaan, anaaliitikkohan se. Nyt ei voi kuin naureskella...
- Urho_Jägermeister
naureskelija kirjoitti:
Osuitpa oikeaan, anaaliitikkohan se. Nyt ei voi kuin naureskella...
Etpä tiedäkään, kuinka paljon naureskelija viestillesi naureskelee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124