Chat tarvitsisi asetuksiin sellaisen ruksin, millä voisi estää (ei halutut) punaiset keskustelut. Chättäilijät haluaisivat kuitenkin jutella punaisilla HALUAMIENSA nimimerkkien kanssa. Useat naiset tarvitsisivat sellaista ruksia, joka estäisi punaisilla huutelijoiden töryt. Niitä ei nykyisessä chätissä voi estää etukäteen.
Punaisilla huutelijoiden esto
6
278
Vastaukset
Tollainen esto olisi erinomainen meille naisille siellä.Hyvä ja Kiitos ehdotuksesta, toivottavasti toteutuu.
HermioneN- BetsyH
Kyllä, uudistus olisi hyvä. Toivotaan, että menee läpi. Kiitos aloitteestasi. :)
- kannattajanainen
Hyvä juttu olisi, itsekin olen tuon asian perään kuulutellut.
Kannatetaan!
Loistava ehdotus...toivotaan että saisitte sen läpi.
Kiitos Muuan :o)
-Shapi-- karjalan.marjaana
Ajatuksesi on hyvä, ja toivottavasti toteutuu, onhan siitä jo aiemminkin ylläpitoon lähetetty postia. Tietenkin paljon siistiytyisi, kun tulisi se rekkauspakko kaikille, siinä vaan on se toinen puoli, että kävijät vähenevät.
Minua ei kyllä kukaan häiritse kaappiinkaan nykyään, kait he kyllästyivät, kun eivät saaneet vastakaikkua...) ja hyvä näin.
Mukavia chattihetkiä kaikkille ja ennenkaikkea valoa pimeään syksyyn. - Ex-Lady10
Olen miettinyt ihan samaa. Tuo oli yksi syy niistä monesta miksi yleensäkin poistin koko profiilin -06 ja lähes kokonan lopetin chattailun. Käyn chatissa varmaan kerran vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023524
- 623187
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342684- 802463
- 852448
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422124- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501732Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706