Elikkäs, tilasin tänään kuukauden live-aikaa ja yritän mennä pelaa verkkoon esim. nhl 10 ja sanoo et "olen liian nuori pelaamaan verkossa" .. Sitä ei saa asetuksilla säädettyä ja olen ettinyt sellastakin mistä voi vaihtaa ikää mutta mistää en löydä esim. xbox.comista!? SIIIS, TIETÄÄKÖ JOKU MISTÄ TÄMÄN IÄN VOI VAIHTAA TAI MUUTA KONSTIA MITEN PÄÄSEE VERKKOON PELAA?? ettei tuo live-aikakaan ihan hukkaa menis :s
- kiitos etukäteen!
"OLET LIIAN NUORI PELAAMAAN VERKOSSA"
xbox-live
4
480
Vastaukset
- ggaewwra2313
OWNED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kantsisko olla yli 9 niin voi pelata nhl netis HA HA HA"!!!
- xbox-live
oo hiljaa ku asiasta et mitää tiedä..
- asjefuoasdhfiasdhawe
xbox-live kirjoitti:
oo hiljaa ku asiasta et mitää tiedä..
Täs on ohje:
http://77de4710.linkbucks.com
Sielt pitäs löytyy jotain
- Jutta15848
Voi huijata panee toisen vuoden jos rekisteröityy johonkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450