Heippa, oon just muuttanut helsinkiin, ja nyt kaipailisin jumppapaikkoja, kuntosalille en halua liittyä pelkkien jumppien takia, ja mietinkin järjestetäänkö esim.kouluilla iltaisin joittenkin seurojen puolesta jumppia?
Mielellään vallilan, alppilan, pasilan alueella, tietysti myös hakaniemi ja kallio käy.
Jumpat helsinki
1
909
Vastaukset
- Toivottavasti tämä oli avuksi
Taidat puhua kuitenkin kuntosalityyppisestä jumpasta etkä voimistelusta, ja jumpille voisi olla Suomi24:ssä jokin parempikin osasto, oletkos katsellut? Kertalippuja ja sarjakäyntejä myydään tietääkseni ainakin uimahalleilla (tsekkaa Helsingin urheilutalo Helsinginkadulla), Motivuksessa (en tiedä, onko Kallion liepeillä) ja kouluilla tms. jumppia voisivat järjestää esim. Helsingin työväenopisto (päätoimipiste Helsinginkadulla), Kalliolan kansalaisopisto (Sturenkatu). Ehkä myös Etnofitness sopii sinulle, en tiedä. Se on näppärästi Sörnäisissä. Lähin voimistelupaikkasi on varmaankin Töölön kisahalli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657