Omistan otsikossa mainitun kameran vuodelta 1956.
Obj. Color-Skopar 1:3.5/50.
Kamera laukkuineen erinomaisessa kunnossa.
Laadukkain kamera jonka olen koskaan nähnyt.
Mitäpä mieltä laitteesta filmikameraharrastajat ovat?
Vogfländer Prominent
3
954
Vastaukset
- Kamerakeräilijä
Aikalailla harvinaisia ovat 50-luvun alkupuolen Voigtländerit.
Vitriinissä kolme kameraa, mm. 6x9 negakoon paljekamera...
Muitakin keräilykameroita on mm. Exakta, Minolta, Petri, Miranda, Leica, Alpa, Dagora...
Suurin osa uudenveroisessa kunnossa.
Juhlatilaisuuksissa niillä kuvataan juhlakalut! - Karin_aivopesula
Voigtländer on ollut laadukas laite aina, itsellänikin on joitakin. Prominent on vain ergonomisesti kuulemma melkoinen painajainen, vaikka tekniikasta kiinnostuneelle kyllä aika erikonen laite. En ole nähnyt luonnossa ainuttakaan. Color-Skopar on ppinnoitettu tessar-tyyppinen normaalioptiikka, jota mainitaan hyväksi. Itselläni on pinnoittamaton Skopar Bessa RF 6x9 kamerassa.
- Prominent
Minulla on perintökalleutena Voigtländer Prominent vuodelta 1956, se vanhempi malliversio.
Optiikkana Color-Skopar 1:3,5/50.
Kameralla on kuvattu säännöllisesti uudesta näihin päiviin. Laite on valmiuslaukkua myöten kuin eilen kaupasta tuotu.
Omistamani Canon 5D on siihen verrattuna lelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625