Kyllä tuottajille täytyy maksaa kunnollista hintaa niin maidosta kuin lihastakin. Nyt ei auta kuin marssitaan lihatalojen ja meijereiden hallintomiesten toimistoihin, otetaan tämä vaikka 2 kertaa viikossa niin kauan kun alkaa tuottajahinnat olemaan kohillaan. Turhat keikarit vaan pellolle. Kaupan ostohinnoista on kans otettava selvää. Teollisuuden ja kaupan rosvoudelle on tehtävä loppu, ennen kuin ne tekevät meistä lopun >:( Viljan hinta nyt on ainoa mikä lievittää tilanneta, mutta senkin edun teurastamot ja meijerit tahtoo ahneuksissaan itselleen, tiputtamalla nytkin naurettavia tuottajahintoja. Toisaalta ei nykyiseen viljanhintaan kannata jyväjemmarinkaan panostaa, eikä varmaan pystykään ilman kunnollista akateemisen alan kuukausipalkkaa tuottamaan.
T.Lihatalon ja kaupan ryöstämä rehellinen tuottaja.
Tuottajahinnat
6
622
Vastaukset
- saman ryövääjän uhri
Mutta et sää nytte saa väkee liikkeelle. Ihmisille on tullu tuet jo. taas saa laskut tasattua, melkein kaikki. Me velkaset kituutetaan valtion lainoihin asti... Sit näkee jäikö mitään vai ei, luultavasti ei... Marssitaan sitte keväällä ( Tammikuus taitaa rahat taas loppuu..)
- kyllä ryntää
ostamaan ulkomaisia elintarvikkeita, jos kotimaiset kallistuu enää yhtään! Kipukynnys taitaa jo olla ylitetty.
Tuottajahintoja pitäisi ehkä hieman jopa laskea, jotta kotimaisen kauppa pysyy kannattavana.- Lihantuottaja
Jos tuottajahinnat vielä tästä laskee, loppuu kotimaiset elintarvikkeet.Eiköhän se ole aloittajan kirjaamat tahot, jotka kuluttajan kukkaroa nyhtää yhtä lailla kuin tuottajankin.
Lihantuottaja kirjoitti:
Jos tuottajahinnat vielä tästä laskee, loppuu kotimaiset elintarvikkeet.Eiköhän se ole aloittajan kirjaamat tahot, jotka kuluttajan kukkaroa nyhtää yhtä lailla kuin tuottajankin.
Oon vaan maidon kuluttaja! Mix maidon hinta kaupoissa nousee,kun samaan aikaan tuottajahinnat laskee?
- Peekon
kibbull kirjoitti:
Oon vaan maidon kuluttaja! Mix maidon hinta kaupoissa nousee,kun samaan aikaan tuottajahinnat laskee?
Ja meijeri vetää törkeästi välistä. Aivan niinkö lihapuolella kauppa ja teurastamot. Osakkeenomistajille kyllä maksetaan ja reilusti mutta tuottajat kirkkainsilmin tapetaan :(
- tuottajat
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2009/10/19/maitorahaston-toivotaan-rauhoittavan-tuottajat/200922188/12?rss=pla
Ministerit päättänevät maitorahastosta ja lisäksi kehottavat juomaan lisää maitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955