minulla toggle työkalurivi yläreunassa ja siinä musiikki ja valikko siellä olis kiva soittolista mutta ei aukea missä teen väärin vai onko tuo työkalurivi jotenkin haitallinen.
mummu kysyy
4
174
Vastaukset
siinä ettet kerro juuri mitään hyödyllistä: mikä yläreuna, mikä ohjelma, mikä käyttöjärjestelmä, miten ei aukea... varmaan jokin Windows ja jokin IE, mutta ei täältä näy sinne, vaikka mummulla olisi kuinka luja usko nykyajan kiikareihin. Lisäksi yhteen pötköön välimerkeittä kirjoitettu teksti on pirun paha lukea ja ymmärtää. Jos ajattelet itsesi vastaajaksi, uskoisitko ymmärtäväsi tämän kysymyksen?
- se toggle
työkalurivi ja kaikki siihen liittyvä.
äläkä lataa koskaan sivuilta joiden osoite on toggle tai ircfast.
skannaa koneesi viruksilta.Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.
- oilh
Keltaruusu55 kirjoitti:
Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.
Olen käyttänyt pitkään ja tuntuu toimivan hyvin. Näet heti esim. googlen hausta onko sivusto haitallinen. Togglesta tulee tämmöinen kuva http://www.aijaa.com/v.php?i=4933046.jpg Tuolta saat Wotin http://www.mywot.com/fi/download/ie Toimii myös firefoxissa johon suosittelisin vaihtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893