Kotikatu = Salatut elämät

Vanha oli paree

Miks piti tämäkin sarja pilata. Kaipaan sitä aikaa kun Hannes oli vielä mukana. Sarjassa oli muutakin kuin nuorten juhlia ja avioeroja. Pertti oli ennen tiukka äijä joka piti asiat järjestyksessä. Nyt se juoksee jossain festareila. Jannesta ei enää muuta näytetä kuin sen yhden yön juttuja. Mauria näkee todella harvoin. Sitten nämä uudet nuoret on kuin kopoioita salkkareista. Olis pitäny tämän sarjan ennallaan eikä lähtenyt kopoimaan salkkareita. Muutoshan tuli heti kun käsikirjoittajat vaihtu. No eipä tartte tätäkään enää katsoa..

2

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+12

Hommahan lähti lapasesta heti, kun Salkkareita aiemmin tuottanut Marko Rauhala astui kehiin. Olen katsonut nyt syksyllä yhden lauantain kertausjakson ja se riitti. Vilkaisin tossa nopeasti telkku.comista mitä on luvassa tämän illan jaksolle ja totesin että kohdaltani förbi. Ei hajuakaan niistä rebekoista ja muista, joita roolisuorituksissa mainitaan.
      Oli kiva lösähtää lempparituoliin torstai-iltaisin katsomaan kunnon kotimaista "draamaa". Nyt se on täyttä saippuaa. Eniten säälin näyttelijöitä, joille sarja kuitenkin varmasti on merkittävä tulonlähde. Kaikkeen sitä leipänsä edestä joutuu. Ja Rauhalalle lycka till, heikolta näyttää.

• Turkulainen2

Olen seurannut Kotikatu ihan alusta asti, mutta nyt se loppui. Hahmoista tuli tuttuja ja niiden elämän kuvioita tuli seurattua, ilot ja surut.
        Tämä uusi sarja on aivan uusi tekele. Vanha ja laadukas Kotikatu on loppu. Nyt on kysymys uudesta, huonosta ohjelmasta. Hahmot on irvikuvia, tekee pahaa katsoa. Vuorosanat banaaleja, juoni kuin halvimmasta kioskikirjallisuudesta.
        Nyt jää torstaina aikaa vaikka lukea joku hyvä kirja. Miksi maksan tv-lupamaksun? En ainakaan nähdäkseni tämmöista ohjelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60