Hei! Mulla on pieni ongelmä mies rintojen kanssa. minulla on ollut mies rinnat 10 vuotiaasta asti mies rinnat ja nyt olen 14 vuotta. Minulla oli 12-13v aikana pieni lihoaminen mutta olen saanut sen kuriin ja olen laihtumassa hyvää vauhtia (ennen painoin 92kg ja olin 170cm nykyään olen 80 kg ja olen 175cm) Ennuste pituuteni oli 180-185cm ja olen tässä kuumeisesti miettinyt, että pieneneekö ylimääräinen nahka mahdollisesti kokonaan niin että näyttäisin ettei minulla koskaan mies rintoja ole ollutkaan? Tai onko mahdollista että voisin menettää ne jollain dietillä? Tiedän, että leikkaus tai rasvaimu on ratkaisu, mutta ne tuppaa olemaan aikas kalliita ja niistähän jää ikävä arpi.Olen huomannut että rintani on pienentynyt laihtumisen myötä mutta vielä ne on aikas isot. Kiitos jo etukäteen vastanneille:D
Mies rinnat
Es-a
3
841
Vastaukset
- ES-A
vastaako kukaan???
- Muotitietoinen
Tollasia juttuja en tälle palstalle laittaisi, lisäksi alue on ihan väärä. Täällä keskustellaan 24-tv-sarjasta, ei anatomiasta.
- srtadfharth
Muotitietoinen kirjoitti:
Tollasia juttuja en tälle palstalle laittaisi, lisäksi alue on ihan väärä. Täällä keskustellaan 24-tv-sarjasta, ei anatomiasta.
kirjoittaja onkin Jack Bauer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635