Vanha mies
kuuntelee Pelle Miljoonaa
muistelee nuoruutta
ja katsoo taivaanrantaa
Niinhän se aurinko
on tänään verenpunainen
kysyy rakkaaltaan
vieläkö muistat aikaa
uuden aallon musiikin
Oikein hyvin
muistuu sanat mieleen
alkaa hyräily
kahden vanhan villin lapsen
"Tuuli muuttuu kylmemmäksi..."
Aurinko on verenpunainen
10
427
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Tästä ei voi kuin tulla hyvälle tuulelle! :))
Kiiiitos hymystä ja tästä tunteesta... 'moottoritie on kuuma..' ;D
Ehdottomasti vihreen peukun arvoinen!- tomppa2006
...tulin onnelliseksi, kun luin viestisi...
Tämä oli niitä runoja runoja, jotka on kirjoitettava "Koska sydän sanoo niin".
Kiitos palutteesta, joka saa entisen synkkien runojen kirjoittajan uskomaan hyvän tuulen runojen vaikutukseen.
- Minanoita
-aurinko on veren punainen
Taivas kasvaa synkemmäksi,
mitä mukanaan tuo huominen,
kuiskauksia kuuluu maailmalta kuin
tukahdutettuja tuskanhuutoja....
Pelle Miljoona, Juokse villi lapsi...
Tää täällä on kanssa nuorena kuunnellut
Pelleä, jopa osannut laulun sanat ulkoa...
Kiitos Tomppa jopa tulikin mennyt nuoruusaika
hetkeksi mieleeni:)- tomppa2006
...juuri noin se menee, sinä muistit sen...
Mukava huomata täällä nuoruusmuistojen nostalgista tunnelmaa. Minulle tuli hyvät fiilikset, kun luin viestiäsi. Kiitos.
- niiskuneiti-niiu
...koska sydän sanoi niin...
Mielettömän nostalgisen ihanan runon kirjoitit.
Diggaan täysillä, kuten diggasin aikoinaan Pelle Miljoonaa. Yo-kirjoituksetkin, keväällä -81 menivät Pellen lumoissa. Albumit Viimeinen syksy sekä Moottoritie on kuuma löytyvät vieläkin vinyylikokoelmastani...
Ah, mitä muistoja runosi nostikaan pintaan, kiitokset siitä. :)
On syksy taas ja tuuli muuttuu kylmemmäksi...älä puhu huomisesta nyt, hiljaisuus kauneinta musiikkii on...
Ihanaa että Olet ja että tällä runollasi Kosketit.
:)- tomppa2006
...samat vinyylilevyt hyllyssä...
Ja melkein samoihin aikoihin pakerrettiin kirjoitusten parissa. Muistoja halusin herättää henkiin tällä runolla, tunnen onnistuneeni melko hyvin tehtävässä. Kiitos paljon hyvästä ja kannustavasta palautteesta. Olen oikein otettu, siis todella.
..Yhtyä teidän karaokekuoroon....
Ottaa toivon kipinän mukaan.
Hienoo Tommy =)- tomppa2006
...täällä on 1970- ja 80-luvut voimissaan...
Eikä tässä vielä nyt niin kovin vanhoja ja ikäloppuja olla, vaikka vanhoja muistellaankin.
*hymyilee*
runo jo sitten onkin ja hyvä sellainen,
nopeasti sen kirjoitit, vai oliko jo
valmiiksi mietitty? :)
Minä puolestaan en Pelle Miljoonaa, hmmm...
juurikaan kuuntele, mutta maailmahan on täynnä musiikkia. :)- tomppa2006
...mietitty, kyllä rustasin ihan kokonaan eilen...
Kerran aikaisemmin olen kirjoittanut pyynnöstä runon, tämä tuli sinun inspiroimana ja houkuttelevana ehdotuksena. Pelle Miljoonan kappale soi silloin mielessäni sinun runoa lukiessani ja siltä pohjalta aloin sitä väsätä.
Vahinko ettei nyt osunut ihan sinun musiikkimakuusi, mutta olen erittäin hyvilläni tämän runon saamasta palautteesta. Kuin myös sinun palautteesta kultainen kiitos.
Sinä muistit minua.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947