Ihastuin toiseen. Totta. Mutta se ihastuminen oli pakoa arjesta. En halunnut loukata sua ajattelemalla toista ja olemalla "mukasun". Sua mä kaipaan tänään. Jos ylpeys antaisi periksi, sanoisin tän sulle. En tiedä oletko löytänyt rakkautta jo. En halua sotkea, jos sulla on jo joku toinen. Anteeksi kuitenkin. Ei musta ole enää tätä sulle sanomaan, mutta jotenkin luulen, että sä tiedät kaiken. Tunnethan mut.
Jätin sut
16
756
Vastaukset
- .
naíselta. Kerron, koska muuten herätän turhaa toivoa..
- 16+4
Eipä sun tartte kuvitella, että aloituksesi herättäisi kenessäkään turhaa toivoa, katkera tilitys. Samanlaisia aloituksia sikiää joka päivälle ainakin yksi per palsta.
On selvästi se A***n vihaaja taas asialla :/ - .
16+4 kirjoitti:
Eipä sun tartte kuvitella, että aloituksesi herättäisi kenessäkään turhaa toivoa, katkera tilitys. Samanlaisia aloituksia sikiää joka päivälle ainakin yksi per palsta.
On selvästi se A***n vihaaja taas asialla :/sotkette jotain A:ta joka paikkaan? Aloituksessa ei ollut mitään tekemistä minkään A:n kanssa. Eikä se ollut katkeruudella kirjoitettu. Se oli ihmisen hetkellinen yöllinen tunne, joka tuli kirjoitettua nettiin, koska muita ei ollut lähettyvillä. En missään tapauksessa oleta, että se jota ajattelin, lukisi näitä palstoja. Ei ollut A:lle, ei A:lta. En vihaa ketään A:ta, koska en mitään A*** edes tunne, enkä ketään vihaa.
- werni
vaan niellä se ylpeytesi ,koska itse olet jättänyt hänet.
EEtkö omasta mielestäsi ole loukannut häntä silloin ,kun kerroit olevasi ihastunut toiseen.?
Olisi edes hiukan inhimillistä että edes kirjoittaisit hänelle suoraan ,kun pyytelet täällä anteeksi.
Sekin kertoo jo ihmisestä paljon!
Haluaat toiselta paljon(helpolla ja heti)) ,mutta itse pystyt vaan kirjoittamaan nimettömän viestin nettiin!- .
vastasin tähän ja se viesti katosi kokonaan. Yritän uusintaa.
En kertonu hänelle ihastuneeni toiseen, koska en halunnut loukata. Jos oon ihastunu toiseen, mun velvollisuus on jättää se, johon en oo rakastunu/ihastunu. Mun mielelestä se on ainoa oikea tapa elää. En suostuisi olemaan toisen kanssa ajatellen kolmatta. Siksi en ymmärrä saamiani vastauksia ja siksi jätän nämä palstat nyt kokonaan. Täällä on joku A-salaseura ja muita sisäpiiriharhoja. En kuule teihin. En tunne teitä. En ymmärrä miksi mun väitetään olevan joku muu täällä. En kuulu sisäpiiriinne. En kuulu vakiokalustoon. Hyvästi:)
- voi ..
muuta sanoo kuin että paska luuseri olet. järkyttävää käytöstä.
- ///
olla enää varma siitä ettei tulisi uusia ihastuksia ,joka veisi sut taas mukanaan.
luottamusta on vaikea rakentaa,kun sen on kerran menettänyt tavalla jossa olet jättänyt toisen ilman selitystä ,ja kääntänyt selän sille kylmästi!- .
yöllä ja tänään. Olet oikeassa. En haluakaan häntä enää, koska rakkautta ei ole tarpeeksi. Haluan jonkun, jota rakastan enemmän kun elämää. Heippa nyt.
- -ed
. kirjoitti:
yöllä ja tänään. Olet oikeassa. En haluakaan häntä enää, koska rakkautta ei ole tarpeeksi. Haluan jonkun, jota rakastan enemmän kun elämää. Heippa nyt.
nyt jotain ihan muuta,siis meneekö siihen pitkäkin aika kun käännät "hänellekkin" selän ja selität kohta taas luuseri juttujas ja anteeksi pyyntöjä.täällä netissä??
- .
-ed kirjoitti:
nyt jotain ihan muuta,siis meneekö siihen pitkäkin aika kun käännät "hänellekkin" selän ja selität kohta taas luuseri juttujas ja anteeksi pyyntöjä.täällä netissä??
mä en halua nyt yhtään ketään. T. Luuseriko muka:)
ps. Anna tulla vaan lisää paskaa. Mä en enää lue:) - -ed
. kirjoitti:
mä en halua nyt yhtään ketään. T. Luuseriko muka:)
ps. Anna tulla vaan lisää paskaa. Mä en enää lue:)sen uuden rakkautesi kanssa ,miksi sä muuten jäit oikeesti "hänet ketä etsit"
- pois,
kauas pois, älä koskaan tule lähellekkään. Pois.
- sivupersoona*
Olisitko nyt valmis sitoutumaan kyseiseen ihmiseen, sitä sinulta varmaan kysytään jos asianosainen on vielä sinusta kiinnostunut, vai haikailetko mennyttä aikaa? Siinäpä mietittävää, jos häneen ajattelit vielä ottaa yhteyttä.:)
Miksi et niele ylpeyttäsi ja mene kertomaan asiaa suoraan sille jota kaipaat? Minusta sinulla ei ole mitään menetettävää siinä asiassa ja on vain kaksi vaihtoehtoa.. kaipaamasi ottaa sinut takaisin tai jatkaa elämäänsä ilman sinua. Vain ottamalla yhteyttä tiedät asian etä mieti sitä ja kadu lopun elämääsi.
Onnea ja rohkeutta.- viisaampi (n)
se nyt jumankauta noloa, että et voi sanoa tota ylpeyttäsi "rakkaallesi". Olet säälittävä. Mä ainakin suna pyytäisin anteeksi.
Ymmärtäisin jos et kertoisi koska et halua enempää satuttaa miestä ja antaisit hänen mennä eteenpäin. Mutta että olet oikein vielä ylpeä...haha! Et sä sitä miestä rakasta. Anna hänen mennä. - Maryami
Sokea Reettakin tajuaa, missä mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155