Saatika muihin rietoihin, mitä tehdä?
Niin tosiasiassa naiset valitsee mielummin hyvintoimeentulevan, varakkaan miehen, jopa ei kristinuskoisen, ja köyhyys koskettaa miestä kovemmin kuin naista.
Naisen ajatus ja tunnemaailma on rakentunut siten että ei naaraat valitse miestä joka on heikko tai köyhä.
Tämä on biologinen, naisten emotioaalinen ja jopa kristillinen tosiasia.
Työttömälle ja köyhälle miehelle........ Perheen perustaminen mahdotonta !
ps.ehkä sitten romanttisesti yhdessä leipäjonoon ? ; )
Ei varaa viedä naista ulos syömää
6
445
Vastaukset
- ..
olkaa sisällä, tai keksikää halpa harrastus. Kysy ensin, haluaako hän välttämättä ulos.
- Mulle kans
muutenkin hemmotella ja osittaa rakkauttaan tai kiinnostusta kuin viemällä ulos syömään,keksi jotain omintakeista,kirjoita omin sanoin runo,kerää luonnosta syksyn värisiä oksia,tee kotiisi "aarteenetsintää" piilota juttuja ja laita nainen suunnistamaan vihjeiden perusteella,järjestä arpajaiset,tietenkin niin että joka arpa voittaa,keksi hauskoja palkintoja,tee itse lahjakortti,johon laitat itse keskimäsi "lahjan" vaikka hierontaa kynttilän valossa,,, jne... on kaikenlaista.Jos nainen on yhtään kiinnostunut Sinusta kyllä itse tekemäsi tai järjestämäsi juttu tai koti-ilta saa hänet hurmioon.
- ALFAUROS.
Lajin vahvimmat säilyvät ja muut eivät lisäänny. Luonto pitää huolen meistä.
Näin naisena on pakko kommentoida aloittajan viestiä. Miksi naisia köyhät miehet eivät kiinnosta?
Pidempään jatkunut köyhyys ahdistaa. Moni nainen näkee köyhän miehen automaattisesti saamattomana ja laiskana. Tämä yhdistelmä ei viehätä ketään. Myös tietyt stereotypiat vaikuttavat kovasti. Kun kuvittelee itsensä samassa tilanteessa vähävaraisena ja miettii tulevia jälkeläisiään, niin kyllähän se jatkuva penin laskeminen pelkkänä ajatuksena ahdistaa. Minua alkaa kylmät väreet menemään selkäpiitä pitkin, kun ajattelen, että näkisin muiden hankkivan autoja, asuntoja, yms. ja minulle satasen kännykkä olisi jo iso hankinta. Köyhyydestä ahdistunut, purkaa helposti tunteensa puolisoonsa ja eroonhan se yleensä johtaa. Ei voi myöskään olla miettimättä tulevia lapsiaan; ei heille tälläistä pennin venytys -tulevaisuutta toivo kukaan!- elsamaria
Köyhempänä voi nähdä asiat tasapainoisemmin. Asennetta tarvitaan, mutta uskon silti ettei se seurustelua estä... Rehellisyys ja avoimuus kunniaan. Minuun ainakin se vetosi, kun tapasin mieheni. Hänellä oli luottotiedot menneet, surkea työpaikka, yms. Yhdessä aloimme menestyä... töitä ja elämää on piisannut!
- kaikkein köyhimpiä
elsamaria kirjoitti:
Köyhempänä voi nähdä asiat tasapainoisemmin. Asennetta tarvitaan, mutta uskon silti ettei se seurustelua estä... Rehellisyys ja avoimuus kunniaan. Minuun ainakin se vetosi, kun tapasin mieheni. Hänellä oli luottotiedot menneet, surkea työpaikka, yms. Yhdessä aloimme menestyä... töitä ja elämää on piisannut!
ovat ne, jotka näkevät ja mittaavat rikkauden vain rahassa. Kaavoihinsa kangistuminen on myös haitallista.
Naisille/kaikille tiedoksi, että rikas voi olla kylmä ja tunneköyhä ja ties minkälainen kusipää..
En ikinä huolisi...
Aina mieluummin rakas kuin rikas perhe!!!
Paljon on rikkaita sikailijoita, joiden ei olisi koskaan pitänyt lisääntyä, käsite "rikas tyttörukka" (esim. Britney Spears) lienee tuttu..?? Rahalla ei vaan voi ostaa kaikkea.. Onneksi!!!
Ole rehellinen ja muuten hieno/ ihana ihminen, niin kelkasta putoavat ns. onnenonkijat, pintaliitäjät ja siipeilijät. Kuka sellaisia haluaisikaan?? Tasapainoinen ja onnellinen elämä ei ole rahasta kiinni. Jonkin verran rahaa toki tarvitaan elämiseen, mutta aika hyvin menee kun karsii pois turhat "noku naapurillakin on"-tyyliset hömpötykset..
Ei rikkaalla Herlinin suvullakaan esim ihan ideaalitilanne ole.. Riitoja, eripuraa, katkeruutta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942