Miten härkä mies ja neitsyt tulevat toimeen ? onko toivoa?
Entä miten härkää tulisi käsitellä ? Miten saisin hänet kiinostumaan minusta parhaiten?
Tahtoisin kovasti tutustua tähän henkilöön paremmin, mutta olen kovin epävarma siitä onko hän kuitenkaan samaa mieltä minusta, vaikka niin sanoikin. Esimerkiksi tekstariin vastasi hirveellä viiveellä.
Hän avautui mulle tässä yks päivä ja on lukenut mua niin väärin, vaikka selkeästi kyllä tuntee naiset.
Mikä on ymmärrettävää, sillä olen erittäin vaikeasti lähestyttävä henkilö. (Vieras)Porukka lukee mun eleitä ja sanoja väärin. Voin olal oma itseni vain läheisten seurassa.
En ole antanut tälle miehelle (vaikka mieli olisi jo tehnyt mutta oli kovetettava itteensä sen verran vielä).
Ihastunut...härkämieheen..APUA
2
822
Vastaukset
- avotuli
täällä olen itse neitsyt ja tapaillut härkä miestä kolmisen kuukautta..aivan mahtava persoona..
oon tykästyny tosi paljon..oon itse välillä aika vaikee persoona..mut tämän kanssa oon ollu ihan oma itseni
ja tosi avoin ja näyttäny tunteeni avoimesti..sanokin että tykkää kun oon niin avoin..oot oma itsesi, etkä valehtele mitään..kyllä se siitä, on muuten sit sängyssä nää härkä miehet ihan omaa luokkaansa..en oo ennen tavannu moista...mukavaa syksyä sinulle..ja onnea matkaan:))- Nti september
Härät vaativat tunnustusta siitä, että ovat ainoita ja mahtavia. Neitsythän on vaikea merkki lukea, mutta härän ja neitsyen suhde on ihanteellinen. Härkä ei halua köynnöstä ympärilleen ja neitsyt ei ole köynnös ympärillä, kumpikaan ei ole riippuvainen kenestäkään. Härkä tykkää olla passattavana ja netsyt tykkää passata kunhan se tapahtuu hänen ehdoillaan, ei komentelua kummaltakaan puolin.
Neitsyt antaa härän olla mies ja saa vastalahjaksi miehen, jolle neitsyt nainen on arvokkain maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728