F -securen kans. Asensin läppäriin jossa windows xp päivityksen f secure 2010 ja kaikki meni mallikkaasti ensimmäiset 10 minuuttia asennus eteni kone sammutettiin välillä ja jatkoi viimeistelyä, mutta sitten toppas 7/7 asennetaan päivityksiä. Ollut siinä vaiheessa puoli päivää, soitin tukeen ja sain ohjeet toimin niitten mukaan mutta sähköpostini gmail ei suostu lähettämään tiedostoa jota pyytävät.Latasin sen heidän ohjeitten mukaan ja työpöydälle tuli kuvakkeita pitkä rivi, meniköhän kaikki pieleen ja pitääkö taas turvautua palautuspisteeseen?
taas mummu pulassa
4
228
Vastaukset
- wwwwittu
minkä voit tehdä on poistaa koko härpäke ja laita tilalle jokin ilmaisohjelma,esim.Antivir.Ajaa saman asian.
- suosittelen pikaisesti
Persaukinen peelo suksi suolle tyhmine ohjeinesi.
- köhököhö
suosittelen pikaisesti kirjoitti:
Persaukinen peelo suksi suolle tyhmine ohjeinesi.
........MMBUAHAHAHAHHHAHAHHHHHAAAA....
- harkintaa
Älä ainakaan järjestelmän palautusta tee, koska sen jälkeen ei virustentorjunta ohjelma toimi, eikä sen rippeitä pystyisi helposti poistamaan, siksi ei myöskään uudelleen virustentorjunta ohjelmaa pystyisi asentamaan.
Ota yhteyttä tukeen uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6372502Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791080
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3301063Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.651002- 61925
- 228854
- 51811