Kartellit

Nyt sitten on KHO ratkaissut asian ja Lemminkäinen sai 68 milj euron sakon kartellista ja yhteensä sakkoja ropsahti 82,5 milj euroa asfalttifirmoille.
Miten Lieksa sitten huolehtii asioista koska kaupunki on näin ollen maksanut ylihintaa asian vuoksi?
Saamani vastauksen mukaan teknisen viraston ja hallinnon virkamiesten tulee valvoa asia.
Markku Korpinen

3

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumarretaan

Muistetaan ylistää sinua sitten kun perivät ja saavat korvauksia.

• Kuulehan moni asia menee niin kauan jotta tällä ikää jo asioita ajatellen mahdan horsmaa pukata.siihen mennessä kun jotakin joku muu ajattelee virkamiehistä ja kaupunginhallituksessa, jotka pitäisi asioita hoitaa.
        Toisaalta kun tietää vielä nämä Lieksan kuviot, sekä näkee pielisentiellä jarrutusjäljet.MK

• Tämän päivän Lieksan" aviisi" tiesi kertoa että Lieksa on saamassa kymmeniä tuhansia euroja tämän kartelli asian vuoksi ja on palkannut lakimiehen asiaa hoitamaan kertoo Kaupunginjohtaja joka itse on lakimies. ja asian tiimoilta on ollut useita kirjelmiä.Vinkin tästä asiasta olen olen saanut asiaa tuntevilta tahoilta kirjeenä jonka vuoksi tiedustelin asiaa.Olen myöskin saanut melkoista asiatonta ryöpytystä näillä palstoilla,varmaan vieläkin mutta asia asiana ja melkoinen paksu nahka on koska monta ruoskanjälkeä on jo nahassa.
        Varmaan niin on ollut olen osaltani niitä tiedusteluja tehnyt ja asiasta kirjoittanut muutenkin,Kaupunki on tässäkin asiassa tiedustellut kuntaliitolta neuvoa ja siitä on dokumentit olemassa.MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe