itselläni on 24/3 netti.. speedtestillä kun koitan upin nopeutta se antaa 1mbit. vaikka se mittari alkaa menee jo 2mbit kohti se vaa sit tippuu yhtäkkii takas 1mbit ja jää siihe jumittaa. modeemi näyttää kuitenki 2,5mbit uppia. kahdella modeemilla olen koittanut ja molemmissa jättää upin tohon yhteen mekaan.. missähän vois olla vika?
missä vika?
1
360
Vastaukset
- olli43
Ruotsin armeija saattoi juuri lukea viestisi – urkintavaltuudet kasvavat tänään
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article333061.ece
Eli lukevat ja kyyläävät kaiken mitä teen netissä.Siihen on ratkaisu eli nyt kaikki mielenosoitukseen ja lähetelkää "epäilyttäviä"viestejä kavereillenne ja kääntäkää samalla vaikka ruotsiksi teksti google kääntäjällä.Muistakaa jotta pitää jotain terroriin ja ruotsin hallitukseen sopivaa juttua.Jos koneet alkaa mennä tukkoon loppuu tuo älytön isoveli ruotsi homma.Ruotsissakin koko lakia on vastustettu,mutta hallitus jyräsi sen läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670