Aamulehdessä luki, että Schumi käytti runsaasti aikaa auton kehittämiseen. Räkä taas kävi vaan vääntämässä rattia ja häipyi heti maisemista, kun olisi autoa pitänyt kehittää. Tuollaista touhua ei pitkään katsota 30 miljoonan euron palkalla. Meni Räkällä maine lopullisesti, voi se johonkin vinkuintian talliin päästä minimipalkalla. Tosin ei sen tarvi enää koskaan töitä tehdä.
Räkä liian sluiba Ferrarille
kraucher
1
254
Vastaukset
- mulle..
Kerrotko mulle nyt mites sitä autoa kehität kun ei saa testata...? Ei sinne insinöörien viereen tarvitse mennä istumaan ja sanomaan, että mä tahtoisin nopeemman auton, kyllä ne suunnittelijat tarvitsevat sen työrauhan että tulosta tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657