mitenkä yleistä on vihreä silmien väri?
onko ihan normaalia... =/
t.pennun ostanut.
bichonin silmät..
4
430
Vastaukset
- ...
Vihreät silmät on värivirheelliset (ei tule ainakaan mieleen rotua joilla olisi rotumääritelmässä hyväksytty), eli (mahdolliselle) näyttelyuralle saa heittää hyvästit, muuten ei pitäisi vaikuttaa mitenkään koiran elämään. Bichoneista en tiedä kun rotuun en ole erityisemmin perehtynyt, mutta koirilla yleisesti värivirheellisyys ei ole mikään erityisen ihmeellinen asia, eli ei pitäisi olla vaarallista.
- mieMK
Millälailla vihreät? Hohtaa valossa vihreenä? Vai siis ihan oikeesti vihreät?
Bichonilla silmien tulee olla mustat.- pennun ostanut
tummat silmät muuten, mutta esim valokuvissa hohkaa vihreinä.. =/
- Ilpepa
pennun ostanut kirjoitti:
tummat silmät muuten, mutta esim valokuvissa hohkaa vihreinä.. =/
Itsekin omistan bichon frisen ja meillä silmät ovat ainakin tummat. Voisiko olla että kameran salamavalo vain muuttaa rilmien värin tai muuta.. en tiedä, mutta en usko että on kyse mistään suuremmasta. Toki jos tämä painaa mieltä, voihan sitä käydä näyttämässä eläinlääkärille. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706