Yleisradio-maksu on jo esityksenä täysi susi, Periaatteessa on kysymys siitä, että: Aiheeton laskutus pyritään laillistamaan. Kun samaa kaavaa ryhdytään noudattamaan laajemmin yleisesti, niin moni asetelma muuttuu. Julkisuudessakin ovat olleet esillä mm. yrityksille aiheettomien laskujen lähettäjät, jollainen toiminta on tähän asti luokiteltu rikolliseksi, lainvastaiseksi. Nyt siis ollaan kääntämässä kelkka virallisesti tasavallan hallituksen toimesta tuossa asiassa. Aiheetonta laskutusta ollaan legalisoimassa. Jos laskun saajaksi merkattu maksaja ei laskun summaa maksa, laskutettu rahamäärä voidaan määrätä perintään kaikkine kuluineen ja edelleen ulosmittaukseen. Tämmöiseen on tultu. Vallanpitäjämme leuhkivat kansainvälisillä kentillä, mitenkä mallikelpoisella kannalla Suomen asioista huolehtiminen Suomessa on.
Aiheettoman laillistaminen
1
178
Vastaukset
- neptu
minne menit, perusoikeuksiimme kuuluva valinnan vapaus. On merkillistä, jos joudun maksamaan palvelusta jota en käytä enkä halua mokomaa pöhötautista instanssia tukea millään tavoin. Seurauksena siitä ulosottomies koputtelee ovella.
Kohta joudun varmaan maksamaan pakollisen kirkollisveron, vaikka olen sieltä eronnut ajat sitten enkä käytä senkään instanssin palveluita.
Entäs, kun ajan pyörällä..rikesakko varmuuden vuoksi, koska joku jossain rikkoo kuitenkin liikennesääntöjä, tiemaksu,koska tiet kuluvat kun kävelen..lista on loputon.
On tää nyt yhtä helvettiä, että perusoikeuksia rikotaan ja vielä valtion toimesta näin räikeästi. Me olemme nuo herranketkut valinneet edustamaan itseämme ja parlamenttiin että meidän ääntämme kuultaisiin. Ja mitä me saamme..? Töykeää ja ylimielistä sanelupolitiikkaa malliin me määräämme, älä sinä itikka kitise. Yle on poliittisten broilerien hautomo, suojatyöpaikka "maan tapaa" noudattaen ja meidän kuuluu kiltisti totella ja maksaa viimeisetkin lantit että nää hemmetin ketkut saavat nostaa palkkaa tekemättä mitään. Unohtamatta Digitaa jonne suuri osa nykyisistäkin lupatuloista uppoaa..ei pidä fransmanneilta meidän herrojen tyhmyyden vuoksi patonkiapurahat loppuman..fb.ssä on mediamaksua vastaan ryhmässä jo 89.000 ihmistä, luulisi sen kertovan kuinka suosittuja nämä päätökset ovat ja kuinka vieraantuneita ihmisten todellisuudesta päättäjät ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351