Mitäköhän tähän muuta sanoisin kuin ihmettelisin joidenkin härskiyttä ja aseman väärinkäyttöä.
Havaitsin jokin aika sitten, että profiilini oli laitetty ns. jäähylle. Saatekirje oli laitettu viesteihin, jossa lueteltiin kaikenkarvaisia syitä tekoon. Vaan kun mikään ei natsannut! Olinhan sitä ennen ollut vieläpä ulkomailla, joten en ole ollut edes paikalla hengailemassa.
No, olivathan ne kuvani aika kovia(?), mutta ne olivat ylläpidon hyväksymiä, joten niistä asia ei voinut johtua. Enkä ollut ketään ”ahdistellut” ja kaikki kirjoitukseni olivat ja ovat yhä nähtävillä, joten niistä se ei voinut johtua.
Syynä ei siis ollut mikään tekemäni asia.
Mutta muistellessani menneitä mieleeni tuli asia, jonka olin jättänyt tekemättä. Ja se taitaakin olla tuon hyllytyksen syy!
Olin ollut yhdessä baarissa ja siellä oli erään henkilön kanssa tullut jutelluksi kaikenlaista ja hän kertoi olevansa Suomi24:n moderaattoreita. Ehdotti lähempää tuttavuutta, mutta henkilö ei ollut mieleeni, joten hylkäsin tarjouksen. Kuulemma saisin tuota vielä katua.
Joten siinä siis syy hyllytykseen. Melkoisen törkeää käytöstä. Ja törkeämmäksi muuttuu, sillä ainakin ko. henkilö poistaa tämän heti nähtyään. Itse asiassa hän samalla tulee myöntäneeksi teon hiljaisesti, mutta jos tekee jotain noin törkeää, niin eipä moinen lisä missään tunnu.
Odotan kuitenkin kunnon syytä toimenpiteeseen. Ja koska he kuuluttavat oman tekonsa yleisesti, on tunnustuksenkin oltava julkinen!
Jos et anna,
saat katua
1
239
Vastaukset
profiili meinasi unohtua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906