Digiboksini ei tallenna enää kovalevylle ohjelmia,vaikka ajastukset näkyy ja myös tallennus näkyy,mutta niitä ei sitten löydy mistään.Minulla on ollut tämä Kaonin boksi jo vuoden ja on toiminnut viime viikolle asti moitteettomasti,mutta nyt teki tenät.Olen kokeillut sammuttamalla virrat,mutta ei siitäkään ole ollut apua.
Onko enää mitään muuta tehtävissä,kuin viedä huoltoon?
Miksi digiboksi ei tallenna?
10
1829
Vastaukset
- frangrabba
mistäs sitäkään tietää mikä mättää,vie huoltoon jollet itse osaa vikaa korjata,oletko tallentanut kovalevyn täyteen,tarkista
- tpi
töpseli pois seinästä ja takaisin ennenkuin huoltoon raahaa. 95% digiboksien vioista korjautuu sillä.
- Iso Jorma
Ne tallennukset menee eri paikkaan koska jostain syystä lokakuun alusta järjestys aina sekoaa. Eli ne ei menee listassa ensimmäiseksi vaan sinne jonnekin väliin.
- Marliini45
Olen tarkastanut kaikki kansiot ja tallennetut ohjelmat,sekä sammutellut virrat.Kovalevyn alustusta en uskalla tehdä,koska sieltä häviää kaikki tallennetut ohjelmat.Aion laittaa sen huoltoon.
- *007*
Marliini45 kirjoitti:
Olen tarkastanut kaikki kansiot ja tallennetut ohjelmat,sekä sammutellut virrat.Kovalevyn alustusta en uskalla tehdä,koska sieltä häviää kaikki tallennetut ohjelmat.Aion laittaa sen huoltoon.
Huollossa joka tapauksessa tallaisessa viassa kovalevy alustetaan. Pääset helpommalla jos teet sen itse. Silloin ei tarvitse odotella paria viikkoa.
- tpi
Marliini45 kirjoitti:
... riitä, vaan pitään oikeasti, fyysisesti ottaa se töpseli pois, ennenkuin voi olla varmaa siitä, että tulee "täysbuuttaus" laitteelle.
- veikkonen5
Yksi keino voisi olla päivittää sen ohjelmisto, jos osaat. Sivulta http://www.digiboksit.net/ näyttäisi löytyvän jotain simppeleitä vinkkejä ongelmiin, mutta ei ihan tuollaiseen.
Onko kaikki kaapelit kytketty oikein, esimerkiksi loop kaapeli?
http://www.hedoy.fi/files/hedoy/pikaohjeetjvcapteveforce/KaonKTF-N620_KCF-N620Pikaohje.pdfOnko tarve päivittää Kaon.
http://www.hedengrenkodintekniikka.fi/kaon_paivitykset- ALUSTAA::::
.
se kovalevy, tai *FORMATOIDA*
mutta ei kaikissa
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164