Heippa, olen 22v nuorimies pk-seudulta. Etsin naista ulkoiluseuraksi, raikkaaseen syysilmaan. Itse tykkään ulkoilla säällä kuin säällä, kunhan on kunnon ulkoiluvarusteet ja näin syksyllä luontokin on mielestäni kaunis. Laitappa meiliä: haglofs@suomi24.fi jos ulkoiluseura söpön nuoren miehen kanssa kiinnostaa :). Iälläsi ei ole väliä.
Sadesäälle ulkoiluseuraa :)
haglofs22
3
586
Vastaukset
- n_20
mitä harrastat tai teet muuten ajallasi? opiskeletko jotain vai oletko töissä? kuulisin mielelläni jotain, jotta tiedän ollaanko yhtään samalta aaltopituudelta. :)
- haglofs
Moikka, sori, että kesti tämä vastaaminen. Opiskelen amk:ssa, ja välillä aina töissä. Harrastan paljon luonnossa liikkumista, leffojen katselua, ruuanlaittoa ja mökkeilyä :). Olisi mukavaa, jos laittaisit mulle emailia, osoitehan on tuo haglofs@suomi24.fi
t.matias - haglofs22
Vieläkös kiinnostaa? Myös sienestys kuuluu harrastuksiini, ja kaikenlainen metsässä liikkuminen, nyt on ollut ihania sadekelejä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351