Eli siis tuota että.... Kyselisin vähän mopo(/skootteri) kortista. Eli jostain olen saanut sellaista tietoa että ensivuonna tulisi käyttöön ihan erikseen skootterikortti? onko totta?
Sen jo tiedänkin että 2010 tulee mopo kouluihin myös käytännön koe ( mikä jossain määrin kyrsii sillä olen itse 95).
mutta tähän mennessä siis mopokortti kelpaa skootterilla ajaessa vai? Ja kortin hinta jotain 80? en hirveästi ole asiaan perehtynyt, ei tähän mennessä ole ollut tarvetta.
mopo kortti?
pölölö
2
386
Vastaukset
Um, en ole kuullutkaan että tulisi skootterikortti... Ja miksi edes tulisi..? o_O
Kyllä, mopokortilla pystyt myös ajamaan moposkootteria(Daa...). Tällä hetkellä hinta on tuon 80e tai taisi olla vähemmänkin. Mutta 1.1.2010 tuokin muuttuu. Silloin mopokortin suorittaminen tulee maksamaan n. 400 - 500 euroa.- pölölö
kiitoksia tosiaan. tuleepas olemaan olemaan hintava kortti Ö.Ö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634