Tässä olisi oiva mahdollisuus työllistää itse itsensä, jos olet kiinnostunut terveydestä, lisäravinteista, anti-agingistä, ihonhoidosta, kosmetiikasta yms. tai haluat toimia näiden tuotteiden parissa edustajana, myyjänä tai tehdä (kasvo)hoitoja tai kehonmittauksia.
Meillä on hyvä, osaava tiimi ja olemme tuoneet tämän jo 50 maassa toimivan konseptin Suomeen ja nyt olisi muutamalla nopeimmalla mahdollisuus päästä hyville ansioille. Työssä on mahdollista tienata heti alusta asti ja aloittamiseen ei tarvita suuria investointeja. Edustamasi tuotteiden valmistaja on vakavarainen, vuosikausia toiminut, palkittu ja sosiaalista vastuuta kantava huippututkimusyritys, joka tulee olemaan nro 1 globaalisti parin vuoden sisällä. Oletko Sinä yksi menestyjistä...?
Lähetä lyhyt sähkäposti ja kerro hieman itsestäsi, niin me kerromme tästä ainutlaatuisesta toiminnasta enemmän.
Oiva mahdollisuus työllistyä
TerveKeho
5
967
Vastaukset
- Huijarisekopää
Haiskahtaa erittäin pahasti pyramidihuijaukselta, vrt. Amway tai ternimaitokapselien myynti.
Täyttä huijausta kaikki!!!- Miuku960
Taitaa tällä kommentoijalla olla pää sekaisin WinCapita tappioista... Parempi tutkia ennenkuin hutkii! ;)
- T_K
info(at)fine-body-finland.com
- Jussi695
... tuo ei kyllä näytä liittyvän mitenkään ketjun kirjoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645