Taas tänään puukotus. Äskettäin raiskaus. Idylli on kadonnut täysin. Miksi?
Kristiinan rikollisuus lisääntynyt räjähdysmäisesti
8
1130
Vastaukset
- voivoi....
-Kristiina nostaa imagoaan - uutinen oli suupohjan sanoissa heti puukotusjutun jälkeen...Siinä onkin hommaa kaikken näiden pakolais ja raiskausjuttujen jälkeen..
- Bisnes as usual
No pääasia on, että saatiin SPR:lle hyvä bisnes pakolaiskeskuksen muodossa. Kaippa sinne jotkut oikeat henkilöt sitten työllistyivätkin?
Rapatessa roiskuu eiks jeh! - astrid
kyllä sitä nyt paisutellaan..kyllä mä olen nähnyt kun multa on viety sitä sun tätä jo ennen maahanmuuttajia..ei mitenkään ole ollut idylliä ja ihan suomalaisesta kulttuuripiiristä on varmaan lähteneet nää pyörät ja kesärenkaat.sitäpaitsi kaikki häiritsevä mölinä on lähteny suomihemmoista jotka ei osaa laittaa pullonkorkkia kiinni ja milloin minkäkin laista välinselvittelyä..ulkomaalaiset ei metelöi yöllä,enempää kuin suomalaiset tai itseasiassa en ole kuullut ollenkaan tässä kantakaupungissa
- astrid
kyllä sitä nyt paisutellaan..kyllä mä olen nähnyt kun multa on viety sitä sun tätä jo ennen maahanmuuttajia..ei mitenkään ole ollut idylliä ja ihan suomalaisesta kulttuuripiiristä on varmaan lähteneet nää pyörät ja kesärenkaat.sitäpaitsi kaikki häiritsevä mölinä on lähteny suomihemmoista jotka ei osaa laittaa pullonkorkkia kiinni ja milloin minkäkin laista välinselvittelyä..ulkomaalaiset ei metelöi yöllä,enempää kuin suomalaiset tai itseasiassa en ole kuullut ollenkaan tässä kantakaupungissa
- vpaan kasvatuksen sa
missä nuoriso siellä ongelma
- krs 64100
hyvä paikka asua tämä on!!
- öälkj
Joo on aivan selvää että 200 mutiaista möykkää korkeintaan samanverran kuin 10000 suomalaista joten ollaanko tasoissa? Kaikkihan ovat samanlaisia myös erillaiset ja kaikki ollaan tasa-arvoisia myös huonot ovat samanarvoisia. Rikokset nollautuu pois ja pian ollaan taas ensikertalaisia.
- Talibaani fon hell
Heija sweedut ,, siitäs saitte.... Heheheh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717