Kristiinan rikollisuus lisääntynyt räjähdysmäisesti

kauheaa

Taas tänään puukotus. Äskettäin raiskaus. Idylli on kadonnut täysin. Miksi?

8

1130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoi....

-Kristiina nostaa imagoaan - uutinen oli suupohjan sanoissa heti puukotusjutun jälkeen...Siinä onkin hommaa kaikken näiden pakolais ja raiskausjuttujen jälkeen..

• Bisnes as usual

No pääasia on, että saatiin SPR:lle hyvä bisnes pakolaiskeskuksen muodossa. Kaippa sinne jotkut oikeat henkilöt sitten työllistyivätkin?

Rapatessa roiskuu eiks jeh!

• astrid

kyllä sitä nyt paisutellaan..kyllä mä olen nähnyt kun multa on viety sitä sun tätä jo ennen maahanmuuttajia..ei mitenkään ole ollut idylliä ja ihan suomalaisesta kulttuuripiiristä on varmaan lähteneet nää pyörät ja kesärenkaat.sitäpaitsi kaikki häiritsevä mölinä on lähteny suomihemmoista jotka ei osaa laittaa pullonkorkkia kiinni ja milloin minkäkin laista välinselvittelyä..ulkomaalaiset ei metelöi yöllä,enempää kuin suomalaiset tai itseasiassa en ole kuullut ollenkaan tässä kantakaupungissa

• astrid

kyllä sitä nyt paisutellaan..kyllä mä olen nähnyt kun multa on viety sitä sun tätä jo ennen maahanmuuttajia..ei mitenkään ole ollut idylliä ja ihan suomalaisesta kulttuuripiiristä on varmaan lähteneet nää pyörät ja kesärenkaat.sitäpaitsi kaikki häiritsevä mölinä on lähteny suomihemmoista jotka ei osaa laittaa pullonkorkkia kiinni ja milloin minkäkin laista välinselvittelyä..ulkomaalaiset ei metelöi yöllä,enempää kuin suomalaiset tai itseasiassa en ole kuullut ollenkaan tässä kantakaupungissa

• vpaan kasvatuksen sa

missä nuoriso siellä ongelma

• krs 64100

hyvä paikka asua tämä on!!

• öälkj

Joo on aivan selvää että 200 mutiaista möykkää korkeintaan samanverran kuin 10000 suomalaista joten ollaanko tasoissa? Kaikkihan ovat samanlaisia myös erillaiset ja kaikki ollaan tasa-arvoisia myös huonot ovat samanarvoisia. Rikokset nollautuu pois ja pian ollaan taas ensikertalaisia.

• Talibaani fon hell

Heija sweedut ,, siitäs saitte.... Heheheh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe