Etelä-Puola heinäkuussa

Brumm brumm

Olemme suunnitelleet lomamatkaa Etelä-Puolaan ensi heinäkuussa. Meitä on kuusi aikuista sekä muuta melko isoksi päässyt lapsi. Matkat teemme lentämällä ja paikanpäällä liikumme vuokra-autolla. Onko hyviä ehdotuksia kohteista sekä majapaikoista tällä alueella (Krakovan lisäksi).

5

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallevv

Ainaskin Zakopane on kiva ja kaunis! Ehdottomasti kannattaa käydä tutustumassa, sekä Tatravuoristoon muutenkin!
      Tsekkaa joitain kuvia: http://www.laitapuolenkulkija.com

• Paa-vo
    • Olin heinäkuussa kaksi viikkoa Krakovassa, joka on mielenkiintoinen, kaunis kaupunki. Näkemistä ja tekemistä riittää; fillarointia, konsertteja, terasseja, museoita. Yksi päivä kului kun menimme bussilla Wieliczkaan ja tutustuimme suolakaivokseen. Toinen päivä meni keskitysleireillä... Ja kolme päivää vietimme Zakopanessa, vuorilla patikoiden. Majapaikka löytyi kun kävelimme hotellin ovesta sisään ja saimme viehättävän kattohuoneen käyttöömme. Puolan maaseutu on kaunis, tiet erinomaisessa kunnossa ja liikenne toimii hyvin. Joskus on mentävä uudelleen!

Jos reissupäiväkirja ja kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä.
      reissaaja56@suomi24.fi

• Karolus51

Zakopanea ei tosiaan kannata ohittaa, tuntui viime kesänä ettei vielä parin päivän jälkeen olisi malttanut jatkaa matkaa. Keskustan kävelykatua vain mentiin ylös ja alas, gondolihissikin Tatralle jäi kokeilematta. Majapaikkoja kaupunki on täynnä, heinäkuun alkupuolella ei vielä pitäisi olla suurempia ongelmia vaikkei etukäteen varaisikaan. Mutta jos teissä on yhtään seikkailuhenkeä, suosittelisin kyllä pistäytymistä Tatran toiselle puolellekin Slovakiaan, tiet ovat yhtä hyviä kuin maisematkin, esim. Banska Bystricaan ja Liptovsky Mikulasiin voi tehdä päivämatkan. Zakopanesta itään päin ajattelimme mennä ensi kesänä, vuoristoseudun ja savujuuston koukkuun kun jää niin eipä siitä pois pääse ja miksi pitäisikään.

• Triine

Suosittelen Zakopanen sijasta Wislaa, Adam Malisin kotikylää. Edullisempaa ja aidompaa puolalaista vuoristoseutua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60