mitä routsalaiset tekee armeijassa talvella?
vetää kessuu
hyvä vitsi
6
3103
Vastaukset
- mie vua
No just!
- vitsimestari
Ruotsalaiseen varuskuntaan tuli uusi komentaja, oikein eversti arvoltaan. Heti ensimmäisenä päivänä hän päätti palauttaa pojat ruotuun. Tervetuliaispuheessaan hän kuulutti: - Ja tällä päivämäärällä tässä varuskunnassa lopetetaan perseeseen nussiminen.
Viikon kuluttua eversti tapasi upseerikerholla esikuntakomppanian vääpelin. Puhe kääntyi everstin viikon takaiseen tervetuliaispuheeseen: - No vääpeli Johansson. Ovatko varusmiehet ottaneet viikon takaisen käskyni todesta?
- Herra eversti. Luulen että eivät ole. Ainakin se kulli jonka eilen otin suuhuni maistui ihan paskalle.Meillä on valtakunnallisina kisatoimitsijoina suuri ongelma! Olemme löytäneet Lennartin virtsinäytteestä Åken paskaa. MILLÄ SELITÄTTE TÄMÄN?
- ollon
ramipussinen kirjoitti:
Meillä on valtakunnallisina kisatoimitsijoina suuri ongelma! Olemme löytäneet Lennartin virtsinäytteestä Åken paskaa. MILLÄ SELITÄTTE TÄMÄN?
Näyte otettiin tietenkin Sven-Göranin suusta?
Suomessa ei vedetä kessuu, vaan poltetaan.
- jk
eimitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155