Pelastaako sinut pelkästään sapatin vietto?
Vai pelastaako sinut Jeesus Kristus, niinkuin on kirjoitettu Joh. 3:16?
Adventisti..
6
97
Vastaukset
- Adventisti_1.
Kyllä lisäksi täytyy uskoa että "minun ei tule hyväksyä sunnuntain pyhyyttä". Eihän lepääminen voisikkaan
pelastukseen riittää. Vaan ompi myös tehtävä lujasti työtä ---- sunnuntaita pittää vastustaa "sapatin
kilpailijana". Näin on meille määrätty ja ovathan johtajamme sentään tohtorismiehiä, tuo Flinkin Timokin kai jo
vihdoinkin. Käsittääkseni hän väitteli Joensuun yliopistosta 8.10. Ainakin nyt hänen sanansa painaa paljon.
Ei tavallinen pulliainen tai kylliäinen tohtoriksi pysty kinastelemaan. - veli *
Eräs vanha adventisti veli sanoi ,kun häneltä kysyttiin mikä on adventtisanoma:"Vain yksin Jeesus,vain yksin Jeesus!" itse ajattelisin samalla tavalla. Meitä adventisteja on valitettavasti moneen junaan.
Kiitos veli hyvästä aloituksesta,itsekritiikkiä pitää olla. Siunausta päivääsi ja Jeesus kanssasi.Ihminen pelastuu kaikkien syntiensä syyllisyydestä sillä hetkellä, jolloin hän omaksuu Kristuksen henkilökohtaiseksi Vapahtajakseen.
Vain henkilökohtainen ratkaisu johtaa pelastukseen. Vain omakohtainen uskominen siirtää kuolemasta elämään. Totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo Häneen joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.Joh.5:24.
Jokainen, joka todella uskoo Jeesukseen Vapahtajanaan, tekee myös parannuksen. Se merkitsee sitä, että hän katuu, ja tunnustaa ja hylkää kaikki tuntemansa synnit, Ilman tätä syntejä ei pyyhitä pois: Tehkää parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois. Apt.3:19.anne-elina kirjoitti:
Ihminen pelastuu kaikkien syntiensä syyllisyydestä sillä hetkellä, jolloin hän omaksuu Kristuksen henkilökohtaiseksi Vapahtajakseen.
Vain henkilökohtainen ratkaisu johtaa pelastukseen. Vain omakohtainen uskominen siirtää kuolemasta elämään. Totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo Häneen joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.Joh.5:24.
Jokainen, joka todella uskoo Jeesukseen Vapahtajanaan, tekee myös parannuksen. Se merkitsee sitä, että hän katuu, ja tunnustaa ja hylkää kaikki tuntemansa synnit, Ilman tätä syntejä ei pyyhitä pois: Tehkää parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois. Apt.3:19.Ok. Kristus voi pelastaa adventistinkin. Tämähän tulikin selväksi.
anne-elina kirjoitti:
Ihminen pelastuu kaikkien syntiensä syyllisyydestä sillä hetkellä, jolloin hän omaksuu Kristuksen henkilökohtaiseksi Vapahtajakseen.
Jokainen, joka todella uskoo Jeesukseen Vapahtajanaan, tekee myös parannuksen. Se merkitsee sitä, että hän katuu, ja tunnustaa ja hylkää kaikki tuntemansa synnit, Ilman tätä syntejä ei pyyhitä pois: Tehkää parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois. Apt.3:19.asian kuutioinut, niinkuin anne-elina sanoo, että suurin osa adventisteista uskoo Jeesuksesta kerrotun evankeliumin ilosanoman pelastavan jokaisen, joka ottaa tuon ilosanoman ilolla vastaan, vaikka murehtiikin syntejään..
Mutta palstalla sapatista vaahtoavat "adventistit" kuuluvan aivan toiseen kategoriaan, joista ei voi edes puhua samana päivänä, kuin näistä palstan ulkopuolelta palstalle vierailemaan tulleista, todellisista Jumalaa kunnioittavista ja Jeesusta Herranaan rakastavista adventisteista..stefanus kirjoitti:
asian kuutioinut, niinkuin anne-elina sanoo, että suurin osa adventisteista uskoo Jeesuksesta kerrotun evankeliumin ilosanoman pelastavan jokaisen, joka ottaa tuon ilosanoman ilolla vastaan, vaikka murehtiikin syntejään..
Mutta palstalla sapatista vaahtoavat "adventistit" kuuluvan aivan toiseen kategoriaan, joista ei voi edes puhua samana päivänä, kuin näistä palstan ulkopuolelta palstalle vierailemaan tulleista, todellisista Jumalaa kunnioittavista ja Jeesusta Herranaan rakastavista adventisteista..Kiitos taas hyvistä ja rakentavista mielipiteistä!
Siunausta sinulle ja perheellesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124