Etsiskelen Lundian vaatekaappia, ei ole vielä tullut käytettynä vastaan. Huuto.netin huudot ovat menneet ohi ja niin edespäin... Olen Lundian kanssa ihan noviisi. Voisiko vaatekaapin koota itse niistä päätytikkaista ja mitä näitä on, ja saako esim. takalevyjä yms. erikseen. Mitä osia tarvittaisiin sellaiseen ihan perus, kaksioviseen, kaappiin?
Vai onko ko. kaappeja vain kokonaisina?
Kiitos!
Lundian kokoaminen
oo
2
447
Vastaukset
- ...
Mene Lundiaa myyvään liikkeeseen, auttavat sinua suunnittelemaan kaapin ja saat käsityksen tarvittavista osista. Lundian esitteistäkin löydät kaikki saatavilla olevat osat. Tarvitset päätytikkaat täytelevyt (tai umpinaiset päätytikkaat), takalevyt, hyllylevyt, ovet, vetimet, nippeleitä kokoamiseen jne.
www.hyllytaso.fi myy käytettyä lundiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667