Miten ihmiset laittaa kokoon oman "kotistudion" jossa demoja pystyy tekemään?
Ostavat ensin koskettimet, jotka voi kytkeä läppäriin, eikö? Niillä sitten voi tehdä bassot ja rummut yms soundit?
Lauluun mikrofoni ja "äänikortti" vai mikä se onkaan?
Oikeaa mikseripöytää ei kai enää tarvitsekkaan?
Netistä joku musiikkistudio-ohjelma lopuksi?
Siinä mitä olen jummartanut toistaiseksi...
Minkälainen rahanmeno olisi odotettavissa koko jutun rakentamisessa??
Olen aika ulalla oman kotistudion rakentamisessa, joten neuvot tulisivat kovasti tarpeeseen!
Aikeissa olen moisen laittamisessa yksiööni. Ettei tarvitsisi enää kaverin "studiolla" vierailla kerran pari
vuodessa kun tällä löytyy aikaa demoiluun!!
Lujasti kiitoksia neuvojille!
Minkälaiset omat kokemukset? Ja minkälaisilla laitteilla demoillut?
Kotistudio
capo2009
1
366
Vastaukset
- kmo
jos meinaat tehä tän : http://www.youtube.com/watch?v=5okXgI5rBS8 tyylisiä mixejä ni Virtual Dj on kovasana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831