Hei, etsin kevyen musiikin laulun opettajaa Oulun seudulta. Eniten lauleskelen iskelmää ja kotimaista poppia.
LAULUTUNTEJA OULUSTA ?
4
658
Vastaukset
- sieltä löytyy
siellä on poppispuoli, jonka opiskelijoista tai opettajista löydät open. Ammattikorkean puolella olevat ovat itse klasareita, mutta opettavat toki kevyemmänkin musiikin laulajia.
Kokeile muutamaa eri opettajaa, ja päätä sitten kenen kanssa jatkat.
Voit viedä itse myös ilmoitustaululle lapun, jossa kerrot etsiväsi opettajaa.- Lumiaa
Kerrankin asiallinen vastaus kysymykseen. mie otan sinne yhteyttä :)
- aaa23
Lumiaa kirjoitti:
Kerrankin asiallinen vastaus kysymykseen. mie otan sinne yhteyttä :)
On ammattikorkeassakin poppispuoli.
- anne.j
Olen syksyllä aloittanut laulunopettaja-opinnot OAMK:ssa pop/jazz-puolella ja etsin yksityisiä lauluoppilaita tammikuusta alkaen. Jos et ole vielä opettajaa löytänyt ja huomaat tämän viestini, niin otahan yhteyttä. Nuo mainitsemasi tyylilajitkin osuvat aika nappiin.
s.o.ngvari(a)hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804