bendaus

hheheh

miten bendataan?
mut luin jostain et sitä kieltä työnnetään tai jotain omaa naamaa päin ja jostain muualta et sormet tuppaa lipsahtamaan muiden kielien alle. mut miten se oikeasti tehdään

12

6411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.youtube.c
      • piipuupää

Minä en osaa mitään tuollaisia. Tai kyllä siinä jonkinlaista juttua saa aikaan, korkeintaan noin puolisävelaskelta, mutta siitä ylöspäin alkaa olla ja liian vaikeeaa. Noita kieliähän pitää vääntää ihan hikihatussa ennekuin mitään tapahtuu.

Minä lähdenkiin siitä, että parasta unohtaa tuollaiset jutut kokonaan, ilman bendauksiakin pärjää ihan hyvin.

• 28
        piipuupää kirjoitti:

Minä en osaa mitään tuollaisia. Tai kyllä siinä jonkinlaista juttua saa aikaan, korkeintaan noin puolisävelaskelta, mutta siitä ylöspäin alkaa olla ja liian vaikeeaa. Noita kieliähän pitää vääntää ihan hikihatussa ennekuin mitään tapahtuu.

Minä lähdenkiin siitä, että parasta unohtaa tuollaiset jutut kokonaan, ilman bendauksiakin pärjää ihan hyvin.

Omassa akustisessani tarvii olla kielet ihan hemmetin löysällä ennen kun saa kunnon bendauksia aikaan. Sähkökitaralla ei mitään vaikeuksia. En tiedä mistä johtuu.
        Noi kielien paksuudet kanssa vaikuttaa siihen kuin paljon voimaa siihen tarvitaan.

• Tukee
        28 kirjoitti:

Omassa akustisessani tarvii olla kielet ihan hemmetin löysällä ennen kun saa kunnon bendauksia aikaan. Sähkökitaralla ei mitään vaikeuksia. En tiedä mistä johtuu.
        Noi kielien paksuudet kanssa vaikuttaa siihen kuin paljon voimaa siihen tarvitaan.

Joo mitä ohuemmat kielet sitä helpompi bendata. nailon kielillä aika vaikeeta ku ne on semmoset ''liukkaat''

• rock ......

9 setti niin toimii !!

• hitulirputin

Jollei Highway Starin soolo onnistu 11:lla, niin kannattaa ostaa voimapallo ja alka pyöritteleen.

009 - BUAAAAAH

• nukfra

Ja talla vaikuttaa myös bendaamiseen. FR talla antaa periksi, pystyy helposti bendaamaan vaikka 2 sävelaskelta.

• bluesnäkkäri

Itse kun alottelin vuosia sitten niin tein bendauksen kahdella sormella, huomattavasti rennommin lähtee. Sitten kun sormet vahvistuu niin yhdellä sormella oppii nopeasti.

• Anonyymi

kokeMUSTA on herqqu bylly oli!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Salille treenaamaan, että jaksaa bendata.

• Anonyymi

Mutä on bendaus joku runkkupappa vaa kyseli

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe