Osaako joku suositella persoonallista hotellia Pariisissa. Mielellään joku vasemman rannan hotelli ja hintaluokkaa max 120-140 e/vrk/2hh. Pidän väreistä ja boheemistakin tunnelmasta, mutta hotellin tulee silti olla siisti.
Persoonallinen hotelli Pariisissa
Kirvis
1
594
Vastaukset
- Pariisin matkaaja
Oletko kokeillut rengasfirman hakua.
http://www.viamichelin.com/
Joko hakemalla:
1) Hotels -> 750XX jossa kaksi viimestä mumeroa on pariisin kaupungin osa ja France
tai sitten
2) Maps -> Hotels rasti ja hakuun 750XX jossa taas kaksi viimeistä kaupungin osan mukaan sekä Ranska.
Itse oltiin viimeksi Hotel Maxim Quartier Latin'ssa, joka oli ihan kiva turisti- ja perhehotelli hyvällä paikalla meidän kriteeriemme mukaan. Alue on oikea, mutta se ei kuitenkaan osu noihin sinun kriteereihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647