Onko sulla? Mikä??
Tässä meidän perheen:
Poika: Never gonna happen - (ei tule ikinä tapahtumaan)
Tyttö: Idiootti!
Kissa: Tänne se sapuska
Koira: Jee!
Lempihokema?
26
389
Vastaukset
- Ich bin...
Poika 1: Kaupan kautta!
Poika 2: Hyh, hyh!
Tyttö: Vähäks epäreiluu!
Minä: Siis häh!
Mies: Sillälailla!
Koira: Krooh ja pyyh!- Putkivalo
Tehän olette paljon kiltimpiä kuin me :)) mun tämän päivän hokema taitaa olla painokelvoton.. Maanantai mikä maanantai :))
- Ich bin...
Putkivalo kirjoitti:
Tehän olette paljon kiltimpiä kuin me :)) mun tämän päivän hokema taitaa olla painokelvoton.. Maanantai mikä maanantai :))
me ollaan kilttejä ja sopuisia ihmisiä...
Ei edes maanantai saa hokemaan mitään painokelvotonta.
Kivaa päivänjatkoa sulle! - Putkivalo
Ich bin... kirjoitti:
me ollaan kilttejä ja sopuisia ihmisiä...
Ei edes maanantai saa hokemaan mitään painokelvotonta.
Kivaa päivänjatkoa sulle!toivotuksesta, ja sullekin sitä samaa :)
- Ich bin...
Putkivalo kirjoitti:
toivotuksesta, ja sullekin sitä samaa :)
sanoi mies, kun poika eilen auton lyttyyn ajoi.
Maanantaista muodostui painajainen. Olkoon tiistai toivoa täynnä vai torstaiko sen olla pitää...siis häh? - Putkivalo
Ich bin... kirjoitti:
sanoi mies, kun poika eilen auton lyttyyn ajoi.
Maanantaista muodostui painajainen. Olkoon tiistai toivoa täynnä vai torstaiko sen olla pitää...siis häh?Mitäs pojalle kuuluu? Ja bonukset tietty paloi?
Sovitaan että tiistai on toivoa täynnä, teidän perheellä on jo epäonnen-kiintiö täynnä tälle viikolle. Vai laitettaisko samalla koko vuodelle.. - Ich bin...
Putkivalo kirjoitti:
Mitäs pojalle kuuluu? Ja bonukset tietty paloi?
Sovitaan että tiistai on toivoa täynnä, teidän perheellä on jo epäonnen-kiintiö täynnä tälle viikolle. Vai laitettaisko samalla koko vuodelle..mieli on murtunut, tietenkin. Muutamasta sekunnista oli kuulemma kiinni, ettei käynyt tosi huonosti. Enkeleitä matkassa siis.
Viis autosta, viis bonuksista, kunhan poika on kunnossa! Nothing else matters! - Putkivalo
Ich bin... kirjoitti:
mieli on murtunut, tietenkin. Muutamasta sekunnista oli kuulemma kiinni, ettei käynyt tosi huonosti. Enkeleitä matkassa siis.
Viis autosta, viis bonuksista, kunhan poika on kunnossa! Nothing else matters!koko perheelle :/ Hieno asenne asiaan sulla. Kyllähän sitä toivoo että lommoitta oppisi ajamaan, mutta joskus se voi olla tarpeellinen läksykin. Ehkä talvi menee nyt vähän ehjempänä :)
- Ich bin...
Putkivalo kirjoitti:
koko perheelle :/ Hieno asenne asiaan sulla. Kyllähän sitä toivoo että lommoitta oppisi ajamaan, mutta joskus se voi olla tarpeellinen läksykin. Ehkä talvi menee nyt vähän ehjempänä :)
kova paikka tietenkin. Pisti taas miettimään, mikä on tärkeää ja mikä vähemmän tärkeää.
Kolhuilta ei kai voi välttyä, mutta josko tässä nyt olisi ollut kuitenkin ihan tarpeeksi tälle vuodelle. Lunastuskuntoon mällätty auto ei liikauta mua suuntaan eikä toiseen, moisesta en yksinkertaisesti jaksa stressata. Mä stressaan ihan toisenlaisista jutuista...
Asenteestani ehkä heijastuu se asia, että mulle on merkitystä vain ihmisillä ( eläimillä)... - Putkivalo
Ich bin... kirjoitti:
kova paikka tietenkin. Pisti taas miettimään, mikä on tärkeää ja mikä vähemmän tärkeää.
Kolhuilta ei kai voi välttyä, mutta josko tässä nyt olisi ollut kuitenkin ihan tarpeeksi tälle vuodelle. Lunastuskuntoon mällätty auto ei liikauta mua suuntaan eikä toiseen, moisesta en yksinkertaisesti jaksa stressata. Mä stressaan ihan toisenlaisista jutuista...
Asenteestani ehkä heijastuu se asia, että mulle on merkitystä vain ihmisillä ( eläimillä)...just heijastui, että osaat suhteuttaa asioita, tavarat (kalliitkaan) ei ole niin tärkeät. Ja ettei tehtyä saa tekemättömäksi. Kaunis piirre ihmisessä.. On ihmisiä jotka suuttuvat kun huolestuvat, ja sitten alkaa läksytys :)
- jussi hates jazz
jokunen mieleen painunut;
ei pysty...liian..., fifty-sixty,mitä paukkis...ei jazzia, ei jazzia... ;)
tai ei se hääviä oo
niinku just tänäänkin, on päiviä jolloin ei viittis vällyistä nousta
tota onko teillä perheessä:
pessimisti
idealisti
materialisti ja kulinaristi
optimisti oo
ja ???- Putkivalo
isompi varasto :)
Toisaalta kandee varmaan maanantaisin noustakin ja kärsiä, muuten menis taas tiistai ihan piloille :)
Heh, muuten hyvin mutta tuo pessimisti taitaa vaan olla uhmakas.
Minä: "vie roskat"
Poju: "Never g......"
Ite taisin olla vaan (mutta tänään vaan! Usko pois!) ärtsy akka. Ekan kerran kymmeneen vuoteen tuli v-sana ja useesti. Pitää vähän tsempata kun tontut kurkkii että se jou-man tulee oikean lahjan kaa :P
...Sanos aina : Niin makaa kun petaa...
Se pätee tänä päivänäkin,
Mä meen nyt punkan pohjile tytön sanoin : Hanki elämä.
Ja poika vastaa : Aidosti nou hätä.
Mitä tähän voi lisätä kun * Ruttaa ja Puz* =)- Putkivalo
Noista sun lasten jutuista voisi päätellä että tyttärelläsi on asiat kunnossa, ja pojalla... ehkä tulossa?
Hyvä hokema myös se "ruttaa ja puz" :)) sitä samaa sulle!
- elämä on
Noh nää nyt ei oo sit kilteimmästä päästä, mutta
minä: jumaleisson (koitan olla sivistyny)
tyttö: voi helvetten (periaatteessa ei saa kiroilla)
isä : no voi iperkelleen perkele (aito perisuomalainen hokema)
sisko: terrrrve (no hän onkin sairaanhoitaja)
kaveri : kenkkua (plääh...)
toinen kaveri : arvaas mitä ? (tosi rasittava, aina joutuu kysymään että no mitä)
kolmas kaveri : onko sulla kuule yhtään olutta ? (on tai ei tai ei leikisti oo)
.. älkää opettako lapsille !!!- Putkivalo
Noista jälkikommenteista tuli hyvät naurut :))) Ei voi tää päivä mennä pieleen, ei voi kun hymyilyttää...
- Mysteriet
No joo...
Likalta tulee ainaki seuraavat, LOL, OMG, just, idiot, voi kyynel...
sit yhdes me siteerataan kaikkia nähtyjä elokuvia näin; anna anna anna anna (Stuart Little), onko tämä valehtelevan lepakon naamataulu (Anastasia), sinä olet semmoinen sipsuttaja (Ariel), mikä se oli se kysymys (Helmiä sioille)...
Poka sanoo vaan; ookke ja se on Walter
Ukko-Kulta; kyllä rakkaani *nauraa*
...ihme huusholli !- Putkivalo
Veikkaan vielä ettei ukko-kulta sano sitä sängyn alta :))
Tää kuuluu usein: Mulla on tylsäää.....
Toinen hokee että LOL....EVVVK....VANHA JUTTU...(Tää siitä,ku mä luen lehistä uutiset ja murkku netistä.)
Mitäs muuten Valoputkelle kuuluu? :)- Putkivalo
Eikä tarvi taistella sivujen kanssa jotka leviää ympäri lattiaa. Vaikka lehden luku kohottaa kylläkin kuntoa, kun pitää juosta ympäri huushollia hakemassa missä ne helkkarin rillit taas oli :))
Kiitos kysymästä, mitäpä tänne :) Valo on nyt puolihimmeellä kun maanantaina kipinät lensi exän kanssa duunissa :)) Siinä lensi pannu poikineen. Mielessäni vaan kylläkin, mutta lohtua sekin tuo. Että ihminen voi olla tyhmä ja jäädä töitä tekemään exänsä kanssa kun on eronnut... Hohhoijaa. Koska sitä kesälomaa taas sais :P
Mitäs mii-sulle kuuluu? Raatamista ja raatamista? Putkivalo kirjoitti:
Eikä tarvi taistella sivujen kanssa jotka leviää ympäri lattiaa. Vaikka lehden luku kohottaa kylläkin kuntoa, kun pitää juosta ympäri huushollia hakemassa missä ne helkkarin rillit taas oli :))
Kiitos kysymästä, mitäpä tänne :) Valo on nyt puolihimmeellä kun maanantaina kipinät lensi exän kanssa duunissa :)) Siinä lensi pannu poikineen. Mielessäni vaan kylläkin, mutta lohtua sekin tuo. Että ihminen voi olla tyhmä ja jäädä töitä tekemään exänsä kanssa kun on eronnut... Hohhoijaa. Koska sitä kesälomaa taas sais :P
Mitäs mii-sulle kuuluu? Raatamista ja raatamista?Mä jo luulin,että on oikeesti lentäny pannut..:D
Aika haastavaa se on varmaan exänsänsä kanssa olla saman katon alla...
Miisulle kuuluu töitä ja nukkumista..Välillä luulotautia pukkaa ja sen semmosta..:))- Putkivalo
mii-su kirjoitti:
Mä jo luulin,että on oikeesti lentäny pannut..:D
Aika haastavaa se on varmaan exänsänsä kanssa olla saman katon alla...
Miisulle kuuluu töitä ja nukkumista..Välillä luulotautia pukkaa ja sen semmosta..:))haastavaa. Ja tyhmää :)) ite oon valinnut joten...
Tylsältä kuulostaa mii-sun elämä :))) vaikka nukkuminen on kivaa! Tuota pitäis muuten muistaa iltaisin klo 23:00... Meinasin jo sanoa että onneksi vaan luulotautia, mutta ei sekään taida kovin kivaa olla :) yhtä lailla niitä jännittää kuin oikeita sairauksia.
- Faktaa on
Pakko laittaa. Lempihokema menee suunnilleen näin: "Oi armas kaunokainen, kullanmurunen, tule hetkeksi sängylle". Jos tuota loitsua ei muista ei saa sapuskaa eikä sitten muutakaan:)
- Putkivalo
Se oli todellinen lempi-hokema :))) eikä sitä kyllä sovi lyhentää!
- mnnnhhhuuuh
moneen kertaan. Ihastun tyhmiin hokemiin. Niinku aika monet. Pahinta on kuunnella kun aikuinen mies lässyttää mitä on mutsiltaan oppinut eli koko sanavaraston ja eleet. Mies tarvitsee isän.
- Putkivalo
mainoksista ja sketseistä tulee varmaan suurin osa, elää aikansa ja loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947