mikä on hyvä tehari derbi senda xtremeen? suht hiljanen ja kuintekin aika tehokas??
hyvä tehari derbiin
8
395
Vastaukset
Jotkut sanovat että Tecnigas E-NOX on hyvä sekä hiljainen. Mutta itselläni ei ole mtn tietoa sitten siitä. :>
http://www.motot.net/wiki/Derbi_Sendan_tehoputket
Käy itse tuolta katsomassa sopiva.
Suosittelisin kyllä tuota E-NOXia tai Metrakit Throweria(uudempi malli) jos halua hiljaisen ja aika tehokkaan.- samurai69
tg ei mitää metrakittii.
- dxgsdf
osta hebon alakauttanen.. on suht hiljanen ja piikki on repäsevä.. ja jossain 50cc pytyllä lähtee keula pystyssä kun saa sen piikin... mutta on se kalliskin 200-300e
- Nuutti4t
Kannattaa mennä kattoo jostain motot.netin myynti palstalta.
Joku leovince ym ihan paskoja. Jos tehoja haluut ni on 3 vaihto ehtoo: Tk, Arrow tai enoxi.
Myös jotkuu saanu tehtyä itse ihan ok putkia noihin, löytyy välillä halvalla.- strhsthsh
No nuo tk on ihan hintalaatusuhteeltaan hyviä mutta ei ne oo tehokkaita ja ne on niin ohuesta pellistä että niitten kilkutus on ihan helvetillistä.
- uiwenfwieuf
et oo tosissas että haukut vincee paskaks siinä on matalemmat kierros alueet mutta esim hiekka teillä nii mukavampi huudattaa ja leikkiä itellä oli 70cc airsalin kanssa TG mutta hetin kun laitoin vincen takasin nii rupespa laulamaan eri tavalla. mutta jos etsit hiljaista ja tehokasta putkea nii sitten suosittelen enoxia :)
- falgjai
ostakaa scr corse ja kyllä lähtee
- FatTroller
OSTAKAA VITTU VUODEN -97 Mertakit Thrower ja vittu lähtee liikkeelle kuin salama! Koettu on, itsellä Derbi -97 kameli ja originaali Mk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164