Aseita ei nyky-Suomessa siviilit tarvitse, joten ne tuleekin hävittää. Poliisilla ja armeijalla aseet on ok.
Aseita ei tarvita
10
412
Vastaukset
- samovaaari
poliisit ja armeija kyllä ovat ok, mutta sinä et.
- Ressu223
Mä en olekaan sivilli vaan aktiivireserviläinen ja kalusto sen mukaan.
- kjoen pitkäpoliisi
Ressu223 kirjoitti:
Mä en olekaan sivilli vaan aktiivireserviläinen ja kalusto sen mukaan.
Jos et ole armeijan palveluksessa niin siviilihän sinä olet, vaikka olisit radioaktiivinen.
- ...
Jos aseet kielletään niin millä siviili puolustaa itseään poliisia ja poliitikkoja vastaan?
http://www.fight4truth.com/ExpertsAgreeGunControl.jpg - minä en näe sitä
Niin no, jotkut tarvitsee aseita ja toiset ei. Ne jotka tarvitsee aseita, ilmeisesti hankkivat sellaisia. Ne jotka eivät tarvitse aseita, eivät ilmeisesti niitä hanki, koska pakko ei ole.
Eikös tuo ole ihan yksinkertaista ja selkeän ongelmatonta? Jos ase ahdistaa niin senhän voi jättää hankkimatta.
Sama juttu kuin jos alkaa huimata autoa ajaessa. Sitten ei vaan aja autoa ja elää onnellisena elämänsä lopuun asti. - Rese Rvi
sitäpaitsi kirjoituksesi on väärällä osastolla, kannattaa katsoa minne noita mielipiteitään tyrkkii.
Joka vähänkin tuntee historiaa, niin tietää että aseita ja AMPUMATAITOA tullaan vielä joskus tarvitsemaan. Ja sitä taitoa ei osteta kaupasta, vaan se saavutetaan JATKUVALLA harjoittelulla. Tällä harjoittelulla pidetään myös yllä reserviläistaitoja, koska suomen puolustus perustuu pitkälti reserviin, sana, jota tuollaiset sivarit tuskin ymmärtävät. - omalla uskolla onnee
Minusta ihan hyvä yhteiskunnallinen periaate on sellainen ettei yritetä päättää toistemme puolesta mitä toinen tarvitsee ja mitä ei. Päätetään asioista vain omalta osaltamme.
Nyky Suomessa on todellisiakin ongelmia...
joita eivät todellakaan ole siviilien omistamat aseet... (eivät edes käsiaseet)- kroussi
sä voit olla vaikka perse paljaana, mutta mun pyssyihin sä et eikä kukaan muukaan koske.
- antikommari
Valtio jossa vain poliisilla ja armeijalla on aseita, kutsutaan poliisivaltioksi. Vain ääripunainen kommunisti voi edes ehdottaa tuota. Muuta Venäjälle tai Pohjoiskoreaan jos haluat asua valtiossa jossa kansalaisilla ei ole aseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875